مسی برای بازگشت به بارسلونا مصمم است

لئو، بمب نقل و انتقالات 2022 می‌شود؟

گروه ورزشی/ برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چرینگیتو مدعی شده که لیونل مسی با ژاوی سرمربی بارسلونا تماس گرفته تا از او در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا سؤال کند. لیونل مسی تابستان سال گذشته و به خاطر شرایط مالی باشگاه بارسا موفق به تمدید قرارداد با این تیم نشد و نوکمپ را ترک کرد. در تازه‌ترین مورد، برنامه ورزشی ال چرینگیتو اسپانیا مدعی شد که مسی دوست دارد بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کند. این برنامه مدعی شده که مسی دوست دارد به بارسلونا برگردد.

این برنامه تلویزیونی مدعی شد که تماس‌های بین ژاوی و مسی صورت گرفته اما لاپورتا تاکنون با مسی تماسی نداشته و این فوق ستاره آرژانتینی منتظر تماس رئیس باشگاه بارسلوناست. براساس گزارش‌ها، ژاوی از شنیدن صحبت‌های لئو خوشحال شده با این حال، سرمربی بارسا به هم تیمی سابق خود گفته این خوان لاپورتا است که باید با او تماس بگیرد؛ اگر بازگشت واقعی باشد. گفته می‌شود در حال حاضر تماسی از لاپورتا دریافت نشده است. به نظر می‌رسد که رئیس پس از جدایی سال گذشته از این مرد 35 ساله فاصله گرفته است. از سویی مسی به‌صورت مجانی و به‌عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کرد اما پاری‌سن‌ژرمن به این راحتی دست بردار این بازیکن بزرگ نخواهد شد. قرارداد فعلی فوق ستاره با پاری‌سن‌ژرمن تا جولای 2023 اعتبار دارد. البته در ژانویه، او آزاد خواهد بود تا در مورد آینده خود با سایر باشگاه‌ها صحبت کند.
با توجه به تغییر و تحولاتی که در پاری سن ژرمن صورت گرفته و جدایی مائوریسیو پوچتینو از این تیم که روز گذشته به طور رسمی اعلام شد، لئونل مسی از جایگاه خود در تیم مطمئن نیست.اعتباری که تیم پاریسی به کیلیان امباپه با تمدید قرارداد جنجالی این بازیکن داد باعث شد ستاره جوان فرانسوی تبدیل به مرد شماره یک پارک دوپرنس شود و جایگاه بازیکنانی مثل مسی و نیمار به خطر بیفتد.نیمار اوضاعی کاملاً متزلزل در تیم دارد و حتی گفته می‌شود در لیست فروش باشگاه و کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاری سن ژرمن قرار دارد. گالتیه به احتمال زیاد امروز به‌عنوان سرمربی جدید تیم متمول پاریسی معرفی خواهد شد.
این اتفاقات باعث شده که مسی برای جدایی از پاری سن ژرمن مصمم‌تر شود. وسوسه بازی کردن دوباره در نوکمپ و زیر نظر همبازی قدیمی خود، ژاوی، باعث شده فوق ستاره آرژانتینی به‌دنبال جدایی از جمع پاریسی‌ها باشد. او می‌خواهد فوتبال خود را در بارسلونا تمام کند، اتفاقی که البته مسجل شدن آن در اختیار خودش نیست و به عوامل زیادی از جمله مسائل مالی باشگاه بارسلونا بستگی دارد. روزنامه اسپورت اسپانیا نوشته که مسی حاضر شده کاهش چشمگیر در دستمزد خود را قبول کند. او به نزدیکان خود گفته رقمی که در صورت بازگشت به بارسلونا دریافت خواهد کرد به هیچ وجه قابل مقایسه با پولی که در پاریس به‌عنوان دستمزد دریافت می‌کند نخواهد بود.

تکذیب خبر پیوستن رونالدو به بارسلونا
احتمال پیوستن فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا تکذیب شد. شایعه جدایی‌ رونالدو از منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود او قصد دارد فصل بعد با تیمی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. روز گذشته اعلام شد که این فوق ستاره به‌دلیل مسائل خانوادگی تاکنون در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد حاضر نشده است، این در حالی است که فیلمی از او منتشر شده که حضور او را در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال پرتغال در این کشور نشان می‌دهد. پس از نشر خبرهایی در خصوص احتمال انتقال او به دیگر تیم‌ها، نشریه اسپانیایی آس چاپ مادرید اما با انتشار گزارشی مدعی شد که ژرژ مندس مدیر برنامه‌های رونالدو با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دیداری داشته و درباره احتمال انتقال فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید به جمع آبی‌واناری‌ها بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی اما مدعی شد که ملاقات مندز و لاپورتا بر سر انتقال احتمالی روبن نوس (هافبک ولورهمپتون) و ژول کنده (مدافع سویا) به جمع کاتالان‌ها بوده، نه انتقال رونالدو به نوکمپ. در همین حال و با اعلام چند خبرنگار معتبر و نزدیک به باشگاه بارسلونا، تمام شایعات پیوستن این ستاره 37 ساله به بارسلونا از ابتدا کذب بوده و هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.رونالدوی 37 ساله تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و آمار 24 گل‌زده در 39 بازی از رقابت‌های مختلف را از خود برجای گذاشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7950/21/619065/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها