خبر در خبر


ایـران- علی سـلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مرجع صلاحیت‌دار‌عمومی محیط زیست دولت کویت دیدار کرد و یادداشت تفاهمی در زمینه مقابله با گردوغبار بین طرفین امضا شد.


ایسنا- احمد شهباز، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان ورزنه گفت: برای مرمت آثار تاریخی ورزنه، ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سفر رئیس‌جمهور به استان قول‌هایی در این زمینه داده شد.


ایرنا- علی‌محمد طهماسبی بیرگانی، دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گردوغبار اعلام کرد: مالچ (خاک‌پوش) پلیمری ساخت پژوهشگران پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در آزمون‌های میدانی بعد از گذشت ۱۸ ماه اثربخشی خوبی داشته است.


مهر- مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان، پس از حدود دو سال، با پیگیری معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با حداقل هزینه راه‌اندازی شد.


ایرنا- حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه توله یوز توران از مرحله شیر خشک عبور کرده و گوشت می‌خورد، گفت: ایران یوز مادر در شرایط طبیعی بعد از سزارین قرار دارد و تا پایان امسال امکان زادآوری دوباره آن فراهم می‌شود. توله یوز ایران و فیروز 2 ماهه شد.


ایسنا- مرتضی ادیب‌زاده، مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی با تأیید اینکه «حراج ملی» ( در روز سوم تیرماه) بدون مجوز از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است، از پیگیری و مکاتبه با گمرک و مبادی خروجی کشور برای جلوگیری از خروج آثار تاریخی عرضه ‌شده در این حراجی، از ایران خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7951/17/619145/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها