خبر در خبر


ایسنا_ فرهاد قلی‌نژاد، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان بوشهر گفت: محمدرضا زارعی و اصغر اسماعیلی، دو محیطبان بوشهری در تعقیب دو شکارچی آهو، منطقه حفاظت شده ‌مند‌دیر، مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار گرفته و به‌شدت مجروح شدند. محیطبانان مجروح با سرعت به بیمارستان کنگان جهت مداوا منتقل شدند. حال عمومی محیطبان زارعی که مورد عمل جراحی گرفته، رضایت بخش نیست.


ایسنا_ حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان، وضعیت تالاب انزلی را رنج آور دانست و گفت: باید با تصمیم‌گیری واحد و مبتنی بر نظر کارشناسان خبره برای احیای تالاب بین‌المللی انزلی تلاش کنیم.

مهر_ رضا ابراهیم نیا، معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افتتاح نخستین مرکز تخصصی عقیق در تربت حیدریه خبر داد.

ایسنا_داریوش گلعلی‌زاده، سرپرست مرکز ملی هوا سازمان محیط‌ زیست می‌گوید: راهی جز مازوت سوزی در نیروگاه نکا نیست و تنها می‌توانیم با نصب سیستم‌های کنترلی آسیب‌های محیط‌ زیستی آن را به حداقل برسانیم.

ایرنا- حسن اکبری، معاون محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست بر لزوم بازنگری قوانین مرتبط با ورود به مناطق تحت مدیریت این سازمان تأکید کرد.

ایرنا- سیدمحمد موسوی، مدیر حفاظت محیط‌ زیست مانه و سملقان گفت: شمار زیادی ماهی آزاد در یکی از کانال‌های رودخانه اترک این شهرستان در اثر آلودگی آب به سموم کشاورزی تلف شدند.

ایرنا_ نورالله مرادی نماینده تام‌الاختیار سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور در آستانه سفر رئیس‌جمهور دایر شده است در پاسخ به دغدغه‌های نمایندگان انجمن زیست محیطی سبز چیای شهرستان مریوان گفت: صیانت و حفاظت از تالاب بین‌المللی زریوار از اولویت‌های اصلی محیط‌ زیست استان است. نگهداشت و حفاظت از این تالاب به‌عنوان نگین زیبا در استان کردستان مطالبه جدی است که همه تلاش خود را برای حفاظت آن به کار خواهیم بست.
مهر-علی دارابی، معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌ای مراتب ثبت ملی چهار میراث‌فرهنگی ناملموس و یک میراث در فهرست گزارش اقدامات پاسدارانه را به استاندار هرمزگان ابلاغ کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7952/11/619302/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها