هنرمندان در فضای مجازی


چهره‌ها
سالار عقیلی از انتشار آلبوم تازه‌اش به نام «طوفان عشق» خبر داده و آن را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشته. اشعار این آلبوم به سروده محمد سیاهکاری، به آهنگسازی محمد امیری و با تنظیم سهیل زرین‌پور است.
ارسلان امیری کارگردان فیلم «زالاوا» با انتشار پوستری از این فیلم نوشته «زالاوا» را در نیمه‌شب‌های کارلووی واری نشان دادند در پنجاه‌وششمین جشنواره کارلووی واری در بخش منطقه ممنوع. من که به طور کلی از شب‌زنده‌داری خوشم نمیاد، فیلمم تا نیمه‌های شب مردم رو‌ بیدار نگه می‌داره، در جشنواره ترانسیلوانیا رومانی و نوشاتل سوئیس هم فیلم رو نیمه شب نشون دادن و باید می‌رفتم جلسه پرسش و پاسخ و با سؤال‌های برخی از مخاطبان خواب که چه عرض کنم، برق سه‌ فاز از من پرید؛ مثلاً یکی پرسید استوار اول فیلم با دو تا ماهی بزرگ داره ورزش می‌کنه ولی دریا نبود تو فیلم! منظورش میل باستانی بود! یکی هم گفت ما در سوئیس یک موجودی داریم که از آن می‌‌ترسیم به اسم دایو، در کوه زندگی می‌کند... گفتم این همان دیو در فرهنگ ایرانی است خلاصه اینکه چه شباهت‌ها میان آدمیان.... 
مهیار علیزاده آهنگساز در صفحه شخصی‌اش، خبر از بستری شدن استاد هوشنگ ابتهاج در یکی از بیمارستان‌های آلمان داده است. بیماری که به گفته دخترش (یلدا) نگران‌کننده نیست و در حال گذر است.
پرواز همای در ادامه تور کنسرت‌هایش قرار است 23 و24 تیرماه در سینما هلال زاهدان با گروه «مستان» اجرای برنامه داشته باشد.
علی شادمان بازیگر سریال یاغی تصویری از خود و امیر جعفری منتشر کرده و در شرح آن نوشته «از 14 سال پیش تا امروز جنون و عشق شما در بازیگری و مهر من به شما هر روز و هر روز بیشتر شده. خانواده ماهت سلامت.»
امروز شنبه آیین رونمایی آلبوم «سپند دل» با حضور وحید تاج و عوامل آلبوم در انجمن موسیقی و مؤسسه ترنم مهر باران استان زنجان برگزار نمی‌شود. خبری که این خواننده منتشر کرده است.
سعید فرج پوری نوازنده کمانچه قرار است امشب (شنبه 9 جولای) در ونکوور کانادا کنسرت سه نوازی اجرا کند.

دیگه چه خبر

فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، اکران خود را به‌صورت رسمی با فروش ۵۰۰ میلیون تومانی در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد.خبری که هوتن شکیبا بازیگر این فیلم درصفحه شخصی‌اش منتشر کرده. شکیبا در مراسم اکران عمومی این فیلم که روز پنجشنبه برگزار شد، عنوان کرده «یک گروه بزرگی ۳ سال پیش با سختی زیاد در کنار برف، باران، کولاک و… این فیلم را ساختند و خوشحالم بالاخره فیلم را می‌توانیم در کنار مردم روی پرده سینما ببینیم.»
تئاتر مانش به کارگردانی کیومرث مرادی از دیروز جمعه 17 تیرماه در سالن پردیس شهرزاد به روی صحنه رفت.این نمایش روایتی است از آدم‌های مهاجر. مهدی حسینی‌نیا در تئاتر«مانش» نقش «سیلان» مهاجری از کشور اندونزی را بازی می‌کند. خبری که این کارگردان در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده است.
صفحه مجازی محمدرضا شفیعی کدکنی که توسط ادمین هدایت می‌شود، ویدئویی منتشر کرده که به حضور دکتر کدکنی بر مزار بایزید بسطامی اشاره دارد که در چند روز گذشته انجام گرفته و در شرح آن به جایگاه بایزید در میان عارفان و اهمیت بسطام اشاره داشته: «درتمام متون عرفانی نام او با احترامی ویژه، همواره، تکرار شده است... خاقانی، شاعر بزرگ تاریخ ادب ما، که در ناحیه غربی ایران بزرگ و در شروان می‌زیسته است، شوق زیارت خراسان را در بسیاری از شاهکارهای خود بیان داشته است. در میان چیزهایی که عامل شیفتگی او برای سفر به خراسان بوده، در کنار حرم حضرت رضا علیه السلام، از زیارت بسطام و خاک‌‌جای بایزید یاد می‌کند. 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7952/20/619315/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها