اخبار


«ایران سرفراز» شعار کاروان ایران در قونیه

نام و شعار کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد. پنجمین دوره این بازی‌ها در حالی از 18 تا 27 مرداد در قونیه شروع می‌شود که کاروان کشورمان با نام «پیامبر اعظم(ص)» و شعار «ایران سرفراز» در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت. بازی‌های کشورهای اسلامی در ۱۹ رشته ورزشی و ۳۳۰ رویداد پیگیری خواهد شد. طبق پیش‌بینی احتمالاً ۶ هزار ورزشکار از ۵۷ کشور در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

ترکیب بسکتبال در کاپ آسیا

ترکیب تیم ملی بسکتبال برای شرکت در کاپ آسیا اعلام شد. این رقابت‌ها به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان با حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، محمد حسن‌زاده، آرمان زنگنه، رسول مظفری، محمد یوسف‌وند، متین آقاجانپور، نوید رضایی‌فر و سجاد پذیرفته به این رویداد اعزام شد. شاگردان سعید ارمغانی که با سوریه، قزاقستان و ژاپن همگروه هستند،‌ در نخستین بازی از ساعت ۱۲:۳۰ فردا به مصاف سوریه می‌روند.

محرومیت چهارساله 2 وزنه‌بردار
کیا قدمی، دارنده مدال برنز رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا و رحمان اورامه به مدت 4 سال از حضور در میادین محروم شدند. اورامه و قدمی به ترتیب به دلیل استفاده از ماده ممنوعه متاندینون و دروستانولون که هر دو جزو گروه استروئیدهای آنابولیک هستند، از ۸ فروردین ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین ۱۴۰۵ از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزش محروم هستند.

ترکیب فرنگی کاران برای اعزام به ترکیه

ترکیب نهایی تیم‌ ملی کشتی ‌فرنگی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام شد. در این تیم محمد حسینوند پناهی، امید آرامی، شیرزاد بهشتی طلا، محمدجواد رضایی، محمدرضا رستمی، امین کاویانی‌نژاد، رسول گرمسیری، رامین طاهری، مهدی بالی و علی اکبر یوسفی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72،  77 ،82، 87،  97 و 130 کیلو دوبنده تیم ملی را برتن کردند.

پرونده بدهی پرسپولیس به شهرخودرو بسته شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز جلسه ای با مسئولان باشگاه شهرخودرو داشت. به گزارش ایسنا، در این جلسه بر سر حل موضوع مطالبات باشگاه مشهدی، توافق حاصل شد و قرار است باشگاه پرسپولیس مطالبات طرف مقابل را در قالب 3 فقره چک ظرف یک ماه آینده پرداخت کند. براساس این توافق که اسناد آن در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال قرار می‌گیرد، محدودیت داخلی نقل و انتقالات پرسپولیس نیز مرتفع خواهد شد. گفتنی است مطالبات باشگاه شهرخودرو به رضایتنامه یحیی گل محمدی برای انتقال به پرسپولیس مربوط می شود.
شصت و هشتمی پرتوآذر  در کاپ جهانی دوچرخه سواری
فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری با عنوان شصت و هشتمی به کار خود در کاپ جهانی کوهستان سوئیس پایان داد. در این مسابقات که با حضور 27 رکابزن مطرح جهان برگزار شد، پرتو آذر تنها نماینده کشورمان بود.در پایان این مسابقات رکابزنانی از فرانسه، سوئد و سوئیس به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7954/18/619552/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها