واژگونی اتوبوس کوهنوردان 3 فوتی و 16 مصدوم برجا گذاشت

صعـــود به آرارات سقـــــوط در زنجان


گروه حوادث/  اتوبوس کوهنوردان ایرانی که پس از فتح قله آرارات قصد بازگشت به تهران را داشتند در محور زنجان - تهران واژگون و منجر به مرگ 3نفر و مصدوم شدن 16 مسافر دیگر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت شش صبح روز سه‌شنبه، یک دستگاه اتوبوس که از مبدأ مرز بازرگان به مقصد تهران در حال حرکت بود در 30 کیلومتری شهر زنجان واژگون شد و راننده اتوبوس و 2 زن مسافر جان باختند و 16 نفر دیگر شامل 6زن و 10 مرد هم مصدوم شدند.
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» عنوان کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه 6 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل که مسیر جنوبی اتوبان زنجان - تبریز بود، اعزام و مصدومان با اتوبوس اورژانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند. 
از 16 مصدوم این حادثه ۲ نفر بستری و سایرین بعد از مداوا ترخیص شدند.
سرهنگ مهدی میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان نیز گفت‌: این سانحه به دلیل خواب‌آلودگی راننده رخ داد و در جریان آن راننده به همراه 2 نفر دیگر در این حادثه فوت و 16 نفر دیگر مجروح شدند. 
به‌طور قطع اگر راننده پیش از حرکت استراحت کافی کرده بود، هیچ‌گاه حوالی صبح دچار خواب‌آلودگی نمی‌شد. 
19 سرنشین این اتوبوس کوهنوردان ایرانی بودند که برای صعود به کوه‌های ترکیه رفته بودند و در مسیر بازگشت دچار این حادثه شده‌اند.
غفار امانی رئیس هیأت کوهنوردی استان زنجان نیز در این باره گفت: مسافران این اتوبوس از کوهنوردان آزاد کرج و تهران بودند که برای کوهنوردی به کوه‌های آرارات ترکیه رفته بودند. متأسفانه اتوبوس حامل این کوهنوردان در مسیر بازگشت، واژگون شد که بر اثر آن سه نفر فوت کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7955/19/619665/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها