خبر در خبر


فارس- سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط‌ زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه پس از صرف ۵۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار هیچ دستاورد مهمی برای نجات این دریاچه نداشته است. روند نزولی سطح تراز دریاچه ارومیه از سال ۱۳۷۴ شروع شد و طی ۲۰ سال ۸ متر سطح تراز آب آن کاهش یافت.

ایسنا- عادل نجف‌زاده، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اقدامات انجام شده در دولت قبل و دولت فعلی شایسته محل زندگی مردم غیرتمند و ولایی آذربایجان نیست»، گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه در خواب است و اگر رئیس‌جمهور شخصاً به موضوع ورود نکنند دریاچه ارومیه احیا نخواهد شد.

فارس- مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور پیشنهاد کرد که فراکسیون صنایع‌دستی در مجلس شورای اسلامی با حمایت دکتر منتظری نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس راه‌اندازی شود. داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی استان گلستان بسیار غنی است و در واقع کلکسیونی از تولیدات صنایع‌دستی کشور را می‌توان در استان مشاهده کرد.

ایسنا- محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس سنای ازبکستان گفت: باید موضوع تسهیل صدور روادید برای رانندگان، تجار و توریسم در اولویت قرار گیرد. بیش از ۳۰ سال است که ارتباطات رسمی بین ایران و ازبکستان وجود دارد منتها به هر دلیلی ارتباطات عمیقی بین پارلمان‌ها وجود نداشته است؛ لذا توقع می‌رود که این ارتباطات بیشتر شود.

ایرنا- سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی گفت: آموزش و افزودن تعداد راهنمایان تخصصی گردشگری خوراک به‌عنوان اولویت اصلی و نیز نظام‌دهی به ساختار فعالیت فعالان فضای مجازی خوراک (فودبلاگرها) یکی از نیازهای اصلی در توسعه گردشگری خوراک است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7956/15/619812/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها