فـــــــال هفته

نگاه مثبت‌تری به دنیا داشته باشید


محدثه مطهری

فروردین: این هفته خیلی‌ها به شما نیکی می‌کنند، شما هم نیکی‌بک بدهید. آنقدر هم نگویید ما تنها نیکی‌ای که در زندگی دیده‌ایم، نیکی کریمی بوده! یک کم نگاه مثبت‌تری به دنیا داشته باشید.

اردیبهشت: حالتان گرفته و ناراحتید. خبر خوب اینکه این هفته حقوقتان را واریز می‌کنند و حالتان خوب می‌شود.خبر بد هم اینکه قسط‌های عقب‌مانده را که بدهید، حقوقتان تمام می‌شود و دوباره افسرده می‌شوید. این‌طوری نمی‌شود، به نظرم به شب‌کاری هم فکر کنید.

خرداد: یک اتفاق کم‌نظیر! این هفته یک صاحبخانه رؤیایی پیدا می‌کنید که شما را از بلاتکلیفی نجات می‌دهد. مبلغ پول پیش و اجاره‌اش منطقی است و فکر نمی‌کند ارث پدرش را از شما طلبکار است! ولی به نظرم این خانه برای شما کوچک است. شماره این صاحبخانه را به من بدهید و خودتان بروید دنبال یک مورد بهتر. ناامید هم نشوید.

تیر: فکر کردید اینقدر نامَردم که شماره صاحبخانه خوب را از خردادماهی‌ها بگیرم برای خودم؟ نه خیر! برای شما گرفتم که این هفته عروسی‌تان است ولی هنوز خانه ندارید. مبارکتان باشد ولی زود قضاوت کردید. این فال را با موسیقی سریال «کلید اسرار» بخوانید.

مرداد: چه هفته جذابی پیش رویتان است! نمی‌گویم چه می‌شود که غافلگیر شوید.

شهریور: هفته خوبی خواهید داشت به شرطی که سراغ اینستاگرام نروید؛ مگر اینکه بلاگر باشید و بروید تا پول پارو کنید. بقیه‌تان می‌روید سر پیج فلان کودک پرحاشیه و فلان ویدیوی پخش شده از دو نفر دیگر بحث و دعوا می‌کنید، اعصابتان منگنه‌ای می‌شود.

مهر: سر قضیه فال خرداد و تیر، فقط شما بودید که قضاوتم نکردید. ایول به مرامتان. اصلاً این هفته هرچه آرزوی خوب است مال شما!

آبان: این هفته، هفته فرهیختگی شماست. خیلی اتفاقی بخشی از یک مقاله علمی پروفسور حسابی را در کانال تلگرامی پروفسور سمیعی می‌خوانید. حالا تا مدت‌ها برگ برنده در دست شماست و می‌توانید در همه بحث‌های علمی، فرهنگی، ادبی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... به آن مقاله استناد کنید.

آذر: یک هفته خوشمزه در انتظار شماست. این هفته دستور پخت چیکن استراگانف با سس مخصوص را پیدا می‌کنید و برای اولین بار آن را می‌پزید. یادتان نرود که از چهل و هشت زاویه از آن عکس بگیرید و استوری کنید، حتی وضعیت واتس اپ بگذارید. اصلاً عکسش را روی پروفایلتان بگذارید. خلاصه یک کاری کنید که ملت مرغ هم می‌بینند، یاد شما بیفتند!

دی: این هفته می‌روید دوز چهارم واکسن کرونایتان را می‌زنید. درود بر شما. متولدین سایر ماه‌ها یاد بگیرید. ملت با هزار امید کنکور داده‌اند که بروند دانشگاه! یک کاری نکنید دوباره مجازی شود.

بهمن: این هفته گیر یک آدم کینه‌ای می‌افتید که یک اتفاق کوچک مثل قضیه فال خرداد و تیر را مدام به رویتان می‌آورد و توی سرتان می‌زند. اول اینکه واقعاً اخلاق بدی است و خدا هیچ‌کس را گیر چنین آدم‌هایی نیندازد. دوم هم اینکه خب واقعاً زود قضاوت نکنید دیگر! قلبم شکسته، می‌فهمید؟ شکسته!
​​​​​​​
اسفند: این هفته قلب شما هم می‌شکند. به یک نفر پولی قرض داده بودید و قرار بود این هفته پس بدهد، ولی هفته دیگر پس می‌دهد. واقعاً خداوند کسانی را که خلف وعده و زود قضاوت می‌کنند را به سزای عمل زشتشان برساند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7961/19/620427/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها