هر استوری 90میلیون تومان


اما تعرفه تبلیغاتی اینفلوئنسرها چقدر است؟ در پاسخ باید گفت که حضور یا عدم حضور اینفلوئنسر در لوکیشن برای تبلیغ، بر تعرفه آن تأثیرگذار است و همچنین ارسال محصول یا عدم ارسال آن هم در این رقم تأثیر دارد. همچنین جالب اینجاست که درآمدزایی اینستاگرام در حوزه تبلیغات تنها به اینفلوئنسرها مربوط نمی‌شود و فن پیج‌های این اینفلوئنسرها هم با استفاده از نام آنها کسب درآمد کرده و به تبلیغ می‌پردازند هرچند تعرفه آنها اصلاً با اینفلوئنسرها قابل مقایسه نیست.
 با گشت و‌گذاری در میان تعرفه‌های تبلیغاتی، درمی یابیم که بالاترین تعرفه مربوط به یک اینفلوئنسر سبک زندگی است. وی که همسر یکی از بازیگران است با 1.1میلیون دنبال‌کننده، برای هر استوری تبلیغاتی، تعرفه 90میلیون تومانی دارد البته این رقم تا هفته قبل 85میلیون تومان بوده است. هرچند با توجه به این تعرفه بالا به نظر نمی‌رسد این پیج بتواند هر روز آگهی جذب کند ولی حتی اگر به طور متوسط ماهانه5 تبلیغ هم بگیرد درآمد نزدیک به نیم میلیارد تومان در ماه خواهد داشت.
 اینفلوئنسرهای فعال در زمینه موارد آرایشی و بهداشتی هم گرانترین تعرفه‌های تبلیغاتی را دارند تا جایی که یکی از آنها که غالباً با برندهای آرایشی و بهداشتی کار می‌کند و 2.1میلیون فالوئر دارد، برای تک استوری 30میلیون تومان، برای 3تا 6استوری 50میلیون تومان و برای 6تا 12 استوری هم تعرفه تبلیغاتی70میلیون تومانی دارد، البته هزینه پست‌های تبلیغاتی وی که گاهی نیز به تبلیغ آرایشگاه‌های معروف کشور می‌پردازد، متفاوت است ولی در این زمینه موفق به کسب اطلاعاتی درباره تعرفه نشدیم. این اینفلوئنسر هر روز پست یا استوری تبلیغاتی ندارد و شاید نتوان به‌درستی درآمد وی را تخمین زد ولی به هرحال می‌توان دریافت که درآمد مناسبی از محل این تبلیغات دارد.
 تعرفه اینفلوئنسر دیگر فعال در این زمینه با یک میلیون فالوئر نیز برای استوری‌های سریالی، 35میلیون تومان است. اینفلوئنسر دیگر با 276هزار فالوئر برای 3استوری رقم 18میلیون تومان و یک فعال دیگر این حوزه هم با 930هزار فالوئر برای 4تا 9 استوری تبلیغاتی، تعرفه‌ای 15میلیون تومانی دارد، البته همه تعرفه‌ها تا این حد بالا نیست و یک اینفلوئنسر با 149هزار فالوئر که در زمینه داروهای مکمل مجوزدار و موارد بهداشتی فعالیت دارد برای 5تا 6استوری، 2میلیون تومان دریافت می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7961/8/620438/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها