واریز معوقه فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق این ماه


معوقه فروردین‌ماه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق تیرماه جاری پرداخت خواهد شد. همچنین مابه‌التفاوت اردیبهشت‌ماه امسال نیز با حقوق ماه بعد یعنی مردادماه پرداخت می‌شود.
به گزارش ایسنا، طبق اعلام میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیرامون زمان پرداخت معوقات بازنشستگان؛ معوقه فروردین‌ماه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق ماه جاری در حال پرداخت است و معوقه اردیبهشت ماه نیز با حقوق ماه آینده (مرداد) تسویه خواهد شد. طبق زمانبندی اعلام شده، پرداخت معوقه فروردین ماه ناشی از افزایش حقوق‌ها برای بالغ بر سه و نیم میلیون خانوار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان، از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده است و پرداخت این مبلغ (در قالب دو پرداخت جداگانه در همان روز) به تمام بازنشستگان در سراسر کشور، به اتمام می‌رسد.
واریز حقوق بازنشستگان از بیستم هرماه، طبق برنامه الفبایی انجام و تا پایان ماه تکمیل می‌شود.
تأمین اعتبار برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان
قرار است پاداش پایان خدمت بازنشستگان در برخی استان‌ها پرداخت شود.
به گزارش ایلنا، بازنشستگان 1400 صندوق کشوری هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند؛ پیش از این مقامات صندوق و مدیران سازمان برنامه و بودجه وعده داده بودند تا تابستان پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که سال گذشته بازنشسته شده‌اند، پرداخت می‌شود.
بازنشستگان نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش در انتظار پرداخت معوقات خود هستند؛ در این شرایط به نظر می‌رسد تأمین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان انجام شده است و قرار است در برخی استان‌ها پرداخت‌ها به ترتیب انجام شود. برای نمونه، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردیبل اعلام کرد از محل اعتبارات هزینه‌ای تمامی مطالبات کارکنان در این استان پرداخت شده است و علاوه‌بر پرداخت مطالبات کارکنان، ۱۳۰ میلیارد ریال از بابت مانده مرخصی بازنشستگان پرداخت شد و بزودی پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان اردبیل نیز پرداخت می‌شود. بازنشستگان انتظار دارند تا قبل از شهریور معوقات مزدی خود را دریافت کنند؛ آنها می‌گویند هر هفته تأخیر مساوی‌ست با کاهش ارزش این معوقات.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7961/13/620457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها