هنرمندان در فضای مجازی


چهره‌ها
محمدرضا علیمردانی بازیگر ، مجری و صداپیشه‌ ایرانی، در اینستاگرام خود از یک برنامه اینستاگرامی استعدادیابی خبر داده و نوشته: «شاید اون یک نفر، خود تو باشی. استعدادیابی یک نفر و آموزش رایگان صفر تا صد در حوزه صدا. در لایو اینستاگرام پیج خودم اطلاعات و توضیحات کامل رو خدمتتون عرض خواهم کرد، پس حتماً داخل لایو حضور داشته باشید و این پست رو واسه دوستاتون بفرستید. راستی این طرح استعدادیابی و سرمایه‌گذاری آموزشی ارتباطی با پروژه سرزمین آدمک‌های چوبی یا کلاس‌های آموزش حضوری بنده در آموزشگاه نداره و کاملاً مجزاست و اینکه هیچ محدودیت سنی، جنسیتی و جغرافیایی هم‌ نداره. اینم بگم که ممکنه خودت از استعدادت خبر نداشته باشی ولی من کشفت می‌کنم پس شانس واسه همه کسانی که شرایطی که توی لایو میگمو داشته باشند وجود داره.»

تهمینه میلانی کارگردان کشورمان در اینستاگرام خود به مسأله تخریب بافت تاریخی مسجد امام شیراز واکنش نشان داد و نقل قولی از یکی از کارشناسان این حوزه آورد و خواستار رسیدگی به این مسأله شد. میلانی در بخشی از مطلب خود آورده: «داربست‌ها فشار زیادی را به گنبد وارد کرده و به سبک‌ سازی نیاز بود. پس از برداشته شدن بخشی از داربست‌ها، اما ایرادهای مرمت پدیدار شد. گنبد با کژی، فرورفتگی و انحناهایی بویژه در رأس و همچنین تفاوت رنگ در کاشی و نقش مواجه است، به گونه‌ای که برخی از مرمتگران آن را یک «فاجعه مرمتی» دانسته‌اند. مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز پس از نقدهای عمومی به وضعیت حال حاضر گنبدی که ۱۱سال زیر بار مرمت بوده است، مقصر اصلی را فشار و سنگینی داربست‌ها دانست و گفت که نواقص از سوی پیمانکار و مرمتگر بزودی برطرف خواهد شد.»

داریوش فرضیایی مجری و بازیگری که به عموپورنگ مشهور است در اینستاگرام خود ویدیویی از مادر و مادربزرگ خود منتشر کرده و نوشته: «اندر حکایات عید‌دیدنی «ننه نقلی» این قسمت: یک دل و دو دلبر... پی نوشت: امشب ننه‌ نقلی یه هم‌زبون پیدا کرده بود، خلاصه دو نفری کلی باهامون کل کل داشتن.»

فرزین محدث و گوهر خیراندیش هم به‌عنوان بازیگر از سریال جدیدشان «آفتاب‌پرست» نوشته‌اند. محدث در اینستاگرام خود نوشته: «سریال کمدی «آفتاب‌پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد‌، تهیه‌کنندگی سید‌مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران در حال پخش است و پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی‌نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب‌پرست» را تشکیل داده‌اند.» خیراندیش هم نوشته: «درود فراوان به شما عزیزان. در سریال خانگی «آفتاب‌پرست» نقش ژیلا مادر «پژمان جمشیدی» را بازی می‌کنم. پس از سریال «دیواربه دیوار»، «خوب بد جلف» و «زیرخاکی»این سومین همکاری من با پژمان عزیز است.»

آیدا پناهنده فیلمنامه‌نویس فیلم «تی‌تی» در اینستاگرام خود نوشت: «جایزه فیلمنامه گرفتن، لذت عجیبی دارد. آن همه نوشتن و بازنوشتن و بحث و دعوا و آشتی، ترس و تردید و مبارزه که به بار می‌نشیند، می‌شود یک نفس راحت کشید و باز نشست و خواند و نوشت و دعوا کرد. این چندمین جایزه فیلمنامه است که با هم می‌گیریم اما وقتی جایزه‌ات را از رخشان ‌بنی‌اعتماد و رسول‌ صدرعاملی می‌گیری، دیگر چیزی می‌شود فرای جایزه. انگار استادت بیاید آهسته بزند روی شانه‌ات و سر به تأیید تکان بدهد و برود؛ آن‌هم بعد سال‌ها! از هر دوی شما ممنونیم. از محمود کلاری، سحر دولتشاهی و محمدرضا مقدسیان و آرمین میلادی هم سپاسگزاریم. تی‌‌تی، علاوه‌ بر جایزه بهترین فیلمنامه، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا گرفت.»



دیگه چه خبر؟
اسدالله امرایی مترجم کشورمان در اینستاگرام خود یادی کرده از احمد بورقانی روزنامه‌نگار فقید و باسابقه کشورمان و چند خطی به نقل از کریم ارغنده‌پور از او یاد کرده است. او نوشته:« امروز فیس‌بوک این پست را از صندوقچه بایگانی درآورد. کریم ارغنده‌پور درباره‌ زنده‌یاد احمد بورقانی نوشته بود. خراب رفاقت و راستی و جوانمردى! روزهای نخست نمایندگی‌اش بود، کنار خیابان قدم می‌زدیم. نامه داده بود که ماشین نمایندگی‌اش را نمی‌خواهد. گفتم: «بگیر بده برای یک کار خیر، اونجا بودجه‌اش حساب شده. چه بخواهی چه نه، چندان فرقی نمى کند ولی پول همین ماشین در جای دیگه تعیین‌کننده است.» پاسخش آرام بود و کوتاه. همان‌طور که سرش پایین بود باورمندانه گفت: «نمی‌تونم بعداً جواب مردم رو بدم.» طنین جدی کلامش هنوز در گوشم هست. در بی‌نیازی نمونه نداشت.»

محسن چاوشی به‌تازگی تک‌ترانه‌ای منتشر کرد که با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد. چاوشی در توضیح این ترانه که «یاد چشم تو می‌افتم» نام دارد و در روز عید غدیر منتشر شد، مثل همیشه کوتاه و بی‌هیچ توضیح اضافه‌ای نوشت: «تقدیم با مهر. عیدتون مبارک. شاعر: علی‌اکبر یاغی‌تبار، تنظیم کننده: رضا فؤادیان، گیتار الکتریک: عادل روح‌نواز، میکس و مسترینگ: مهدی کریمی. سریال عقرب عاشق. کارگردان: حسین سهیلی‌زاده. تهیه‌کننده: سید رضا محقق.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7961/24/620492/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها