سوژه


انتقاد کونته از سرمربی بایرن مونیخ

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام از یولیان ناگلزمن همتای خود در بایرن مونیخ به خاطر صحبت‌هایش در مورد هری کین انتقاد کرد. کونته، سرمربی اسپرز، یولیان ناگلزمن را به دلیل صحبت در مورد هری کین مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد که او تمایلی به فروش کاپیتان تیم ملی انگلیس ندارد. پس از برد دوستانه 2-1 شنبه شب تاتنهام مقابل رنجرز در ایبروکس که در آن کین دو گل در نیمه دوم به ثمر رساند، کونته خشم خود را از کسانی که در مورد بازیکنان رقیب صحبت می‌‌کنند، ابراز کرد. مربی ایتالیایی گفت: «نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح شده. وضعیت تاتنهام بسیار روشن است. برنامه باشگاه کاملاً مشخص است. هری کین بخشی از پروژه ما است، بخش مهمی از پروژه. در عین حال، من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر بخواهم کاری انجام دهم، می‌‌روم و با باشگاه صحبت می‌‌کنم و از طریق رسانه‌ها صحبت نمی‌کنم. شاید کمی بی احترامی به باشگاه دیگر باشد. این روش من برای برخورد با شرایط سایر بازیکنان است.»

فسخ قرارداد بازیکن برزیلی بعد از تصادف مرگبار

قرارداد یک فوتبالیست برزیلی پس از سانحه رانندگی مرگبار که منجر به کشته شدن یک نفر شد، فسخ شد. رنان، ستاره 20 ساله پالمیراس، در ساعات اولیه صبح جمعه در پی برخورد خودرویش با موتورسیکلت، توسط پلیس دستگیر شد. موتورسوار در این تصادف که در حدود 50 مایلی شمال سائوپائولو اتفاق افتاد کشته شد. نام مرد 38 ساله «الیزر پنا» است که همسر و دو دختر خردسال داشت. گزارش‌های برزیلی حاکی از آن است که رنان در حال رانندگی با هوندا سیویک بود که به سمت اشتباه جاده منحرف شد و با یک موتورسیکلت برخورد کرد. وی در پی این حادثه توسط پلیس محلی دستگیر شد و ادعا می‌شود که این مدافع از انجام تست الکل خودداری کرده است. رنان از زمان تصادف در زندان به سر می‌برد تا بررسی‌های لازم انجام شود. این مدافع به صورت قرضی از پالمیراس به تیم برزیلی ردبول براگانتینو رفته بود و در آنجا بازی می‌کرد. اما گزارش شده که براگانتینو پس از حادثه، قرارداد قرضی او را فسخ کرده و پالمیراس نیز قصد دارد همین کار را انجام دهد.

دیبالا و ثبت یک رکورد ویژه در رم

پائولو دیبالا رکورد فروش پیراهن در فوتبال ایتالیا را که پیش از این توسط کریستیانو رونالدو ثبت شده بود شکست. ستاره آرژانتینی فقط یک روز بعد از پیوستن به تیم رم این رکورد را به نام خود ثبت کرد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، پیوستن او به رم با استقبال چشمگیر هواداران جالوروسی روبه‌رو شد طوری که آنها تعداد بی‌شماری از پیراهن‌های با نام دیبالا را سفارش دادند. این موضوع تبدیل به یک سوژه مهم در فوتبال ایتالیا شد. کوریره دلو اسپورت به تعداد دقیق فروش پیراهن‌های دیبالا اشاره نکرده اما نوشته این مقدار از تعداد فروش پیراهن‌های رونالدو در یوونتوس در سال 2018 بیشتر شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7964/21/620840/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها