خبر در خبر


ایسنا- ولی‌اله رهبری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مبارکه گفت: شاخص‌ترین پروژه گردشگری شهرستان مبارکه که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و جزو بزرگ‌ترین طرح‌های گردشگری کشور خواهد بود، این طرح «گردشگری، کشاورزی کاریز» است که بخش خصوصی برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است و برای ۷۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.


فارس- سهراب بناوند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با توجه به‌شدت زلزله‌های اول مردادماه سال جاری، کارشناسان میراث‌فرهنگی این اداره‌کل اقدام به پایش و بررسی ابنیه تاریخی کردند که خوشبختانه، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که آسیبی به بناهای تاریخی هرمزگان وارد نشده است.


ایرنا- عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: سرعت بیابان‌زایی در کشور یک میلیون هکتار در سال است در حالی که حداکثر کاری که برای کاهش آن انجام می‌شود بیش از ٣٠٠ هزار هکتار نیست.


مهر- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سومین کنگره ۵۶۵ شهید نیروی زمینی ارتش، یک قبضه شمشیر نفیس مربوط به دوره قاجار را به موزه فاطمی قم اهدا کرد. جنس این شمشیر نفیس دست‌ساز از فولاد و دسته شمشیر چوبی و برنجی است و جنس غلاف شمشیر از فلز آهن است و روی آن عبارت «لافتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار» حکاکی شده است.



ایسنا- مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط‌‌زیست شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خشک شدن ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر تهران، بر لزوم تلاش شهرداری تهران برای حفظ و نگهداشت درختان خیابان ولیعصر تأکید کرد و گفت: اگر این اقدام توسط اشخاصی صورت گرفته باید برخورد قانونی مناسب صورت بگیرد تا افراد دیگر در شهر تهران جرأت دست زدن به چنین اقدامی را نداشته باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7964/17/620876/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها