اخبار


دعوت 26 بازیکن به تیم امید

اردوی جدید تیم امید ایران، پیش از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه از پنجم تا دوازدهم در هتل پارسیان استقلال برگزار خواهد شد. به همین منظور، مهدی مهدوی‌کیا 26 بازیکن را به اردوی تیم امید دعوت کرد که بازیکنان دعوت شده باید ساعت 13 چهارشنبه پنجم مرداد، خودشان را به کادر فنی این تیم معرفی کنند؛ میلاد کر، مهدی‌ هاشم‌‌نژاد، آریا برزگر (تراکتور)، آریا یوسفی، یاسین سلمانی، امیرمحمد محکم‌کار (سپاهان)، محمدحسین اسلامی (ذوب آهن)، علی پیلارام ( پارس جنوبی)، علیرضا خدایی، محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)، امیرعلی صادقی، سینا سعیدی‌فر (استقلال)، سامان فلاح (پیکان)، محمدامین حزباوی (فولاد)، پیام پارسا (صنعت نفت)، سینا عبداللهی (نفت مسجد سلیمان)،امیر جعفری، بلال آرازی (گل‌گهر)، سامان تورانیان (مس کرمان)، محمدحسین علیپور (مس شهربابک)، علی‌اصغر صادقی‌نسب (مس رفسنجان)، محمد قربانی (نساجی)، محمد جوادکیا، یونس اکبرپور (آلومینیوم)، عرفان شهریاری و فردین رابط

قرعه‌کشی لیگ برتر امروز برگزار می‌‌شود

مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در مجموعه تجاری ایران‌مال و با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌‌شود. مراسم از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و پخش زنده مراسم قرعه‌کشی از ساعت ۱۸ در شبکه ورزش سیما انجام می‌‌شود.

همبازی رونالدو برای سپاهان چقدر آب خورد؟

باشگاه سپاهان در حالی الویس کامسوبا ‌هافبک سیدنی اف سی استرالیا را به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد که تیم قبلی‌اش رقم قرارداد او را 6 رقمی اعلام کرد اما روابط عمومی سپاهان گفت: «رقم قرارداد آن چیزی نیست که تصور می‌شود و ما این انتقال را با رقمی بسیار پایین انجام دادیم که اصلاً قابل مقایسه با سایر بازیکنان خارجی و داخلی لیگ برتر نیست.» در این شرایط، سایت ترانفسرمارکت ارزش دیگر خرید جدید سپاهان یعنی مانوئل فرناندز را اعلام کرد که بر اساس آن، ارزش این بازیکن 36 ساله پرتغالی 100 هزار یورو (حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان) است. گفتنی است سپاهان دیروز در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل و در اردوی ترکیه به مصاف داریکا اسپور ترکیه رفت و 4-0 به پیروزی رسید. شهریار مغانلو (2گل)، محمد علی‌نژاد و آریا یوسفی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

شاگردان نکونام بالاتر از قهرمان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی آماری، بهترین تیم‌های قاره از لحاظ کلین‌شیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 را معرفی کرد که فولاد‌ با 4 کلین‌شیت در رده دوم بهترین‌ها ایستاد. نکته جالب اینکه شاگردان نکونام در این رده‌بندی بالاتر از الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ایستادند. الشباب عربستان با 5 کلین‌شیت از این حیث بهترین تیم آسیا انتخاب شد. گفتنی است فولاد که در ترکیه اردو زده، به مصاف الشحانیه رفت و 2-1 حریف قطری‌اش را شکست داد. احسان پهلوان و علیرضا باویه گل‌های‌ فولاد را به ثمر رساندند. جواد نکونام در این دیدار از همه بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا تمام شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7964/20/620878/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها