استقبال کاربران توئیتر از «موقعیت مهدی» در اکران آنلاین

آقای حجازی‌فر، دمت گرم


فرهنگی/«هنوز در غبار ایستاده‌ایم»، «من خسرو هستم، مهدی باکری نیستم»، «اگر پیکر همه شهدا رو آوردن پیکر حمید رو هم بیارن» و... این عبارات بخشی از واکنش مخاطبانی است که به‌تازگی فیلم «موقعیت مهدی» را در اکران آنلاین این فیلم دیده‌اند. این فیلم پس از تجربه موفق اکران در سینما همزمان با عید سعید غدیر خم به اکران آنلاین رسیده و مخاطبانی که در تلوبیون فیلم را دیده‌اند با انتشار توئیت‌هایی به تمجید از فیلم پرداخته‌اند. بلیت فیلم «موقعیت مهدی» با ۷۵ درصد تخفیف به‌جای ۴۰ هزار تومان با ۱۰ هزار تومان در تلوبیون فروخته می‌شود و این اپلیکیشن با شعار «سینما برای همه» توانسته است این فیلم را در معرض تماشای تعداد زیادی از مخاطبان قرار دهد. آن‌طور که ایرنا گزارش داده این فیلم با رضایت 97 درصدی مخاطبان همراه بوده است.
در تصاویری که از واکنش برخی کاربران منتشر شده واکنش‌های احساسی مخاطبان و دعوت به تماشای این فیلم دیده می‌شود. یکی از کاربران در این باره نوشته است: «تا الان پنج بار «موقعیت مهدی» رو دیدم. هر بار در هر سکانس که دیدم گریه کردم و اشک ریختم. فیلم هیچ چیز اضافه‌ای نداشت (البته سکانس آخر رو صرفنظر کردم) و توی هر سکانس یک داستانی داشت. فیلم کاملاً به هدفش رسید. فیلم شهید باکری حتماً به دل شهید باکری نشسته». کاربر دیگری هم با تحسین زاویه نگاه فیلمساز نوشته: «زاویه روایت فیلم هم ابتکاری بود خاصه با محوریت خانه و خانواده. این فیلم از آن فیلم‌هایی است که آدم دوست دارد تا تمام شد، باز هم دوباره آن را ببیند.» کاربری با نام محمد مهدی با استناد به تحسین مسعود فراستی از این فیلم آورده: «موقعیت مهدی رو ببینین، به قول فراستی، آقای حجازی‌فر دمت گرم»«من خسرو هستم «مهدی باکری» نیستم» پرده و دیالوگی از این فیلم، پرتکرارترین بخش در پیام‌های توئیتر است. کاربری از خوزستان با این مقدمه نوشته: «چطور بعضی‌ها این فیلم رو می‌بینن و از شرم نمی‌میرن» پریا با دعوت مخاطبان به تماشای این فیلم، روایت ناگفته‌های جنگ در فیلم را پسندیده است.برنگشتن پیکر حمید باکری به توصیه برادرش بخش دیگری از «موقعیت مهدی» است که در نگاه مخاطبان خوش نشسته و واکنش مخاطبان را برانگیخته. کاربری با نام شهره در این باره نوشته: «اون سکانسی که خواهر مهدی باکری بهش گفت چرا جنازه حمید رو نیاوردی تا خواهر نباشی نمی‌فهمی برادر یعنی چی، زار زدم» کاربر دیگری با اشاره به این واقعه نوشته: «چی میشه یه انسان این‌قدر روحش بلند میشه! ولی چقدر زندگی اون وقتا قشنگ‌تر بود.»
«موقعیت مهدی» در 6 پرده به زندگی مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا پرداخته است. هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7964/23/620892/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها