خبر در خبر


ایسنا- حسن اکبری، معاون محیط‌ زیست طبیعی سازمان محیط‌ زیست، غذادهی دستی گردشگران را باعث تعارض بین حیات وحش و انسان‌ها دانست  و از برخورد با خاطیان خبر داد.

ایرنا- عیسی امیدوار جهانگرد معروف ایرانی گفت: تعدادی اشیا از قبایل بدوی نزد مرحوم برادرم (عبدالله امیدوار) باقی مانده بود که پس از فوت او قرار شده است آنها را از شیلی به ایران بفرستند تا به موزه برادران امیدوار در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اضافه شود.

ایسنا- نسرین غزنوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و گردشگری شهرستان برخوار و دولت‌آباد، گفت: چون در این شهرستان هیچ مرکز اقامتی برای گردشگران وجود ندارد و زیرساخت‌های اولیه گردشگری فراهم نیست، مسافران به شکل گذری به برخوار می‌آیند و بسیاری نیز به همین دلیل به این شهر سفر نمی‌کنند.

میراث آریا- عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های این استان در سطح بین‌المللی و توسعه زیرساخت‌های آن است و باید بیشترین بهره را از آن ببریم.

مهر- سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در مشهد خبر داد.

ایسنا- رضا زمانی، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان، یکی از مهم‌ترین مشکلات تالاب انزلی را کاهش سطح آب دریای خزر دانست و بر ضرورت آبخیزداری در رودخانه‌های بالادست تالاب و مبارزه با گیاه مهاجم سنبل آبی تأکید کرد.

ایرنا - سعید یوسف‌پور، سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به تازگی ۲ گونه پرنده جدید در تالاب گندمان این استان مشاهده و ثبت شده است، گفت: با ثبت این گونه‌ها، تعداد پرندگان به ثبت رسیده در چهارمحال و بختیاری به ۲۹۸ گونه رسید.

میراث آریا- سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «اولویت ما سرمایه‌گذاری داخلی در بخش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری است. سرمایه‌گذاری داخلی ربطی به تحریم ندارد، ما باید مشکلات را بررسی و موانع را رفع کنیم.»
​​​​​​​
ایسنا-محمد کریمی، مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تشکیل شورایی برای بازنگری و به‌روزرسانی قوانین و مقررات در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7965/17/620967/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها