هنرمندان در فضای مجازی


چهره‌ها
پیروز ارجمند، پژوهشگر و آهنگساز در استوری خود درباره برپایی وبیناری آموزشی اطلاع‌رسانی کرده است. آن‌طور که در این اطلاعیه آمده، عنوان وبینار مذکور «انیمیشن ایران: از آموزش تا صنعت» است که امروز، مصادف با چهارم مرداد ماه از ساعت 19 تا 21 به نشانی‌الکترونیکی مندرج در صفحه این هنرمند پخش آنلاین می‌شود. برپا کنندگان این دوره آموزشی تأکید کرده‌اند که حضور در این وبینار رایگان بوده و تلاش آنان در راستای واکاوی حلقه مفقوده میان آموزش و صنعت انیمیشن است. فاطمه حسینی‌شکیب، اشکان رهگذر، شهلا پورآرین و علی عزیزی مدرسان این دوره آموزشی هستند.

حامد بهداد بازیگر سینما هم تصاویری از مدرسه بازیگری آوا را منتشر کرده و نوشته:«به روایت علی علوی. مدرسه بازیگری آوا.» البته این هنرمند در استوری خود درباره برگزاری کنسرت تازه گروه داماهی هم اطلاع‌رسانی کرده، اگر علاقه‌مند حضور در این اجرا هستید زمان کمی برای تهیه بلیت مانده چراکه تاریخ برگزاری‌اش امروز، چهارم مرداد ماه، رأس ساعت 17 است.

محمد معتمدی هنرمند خواننده از جمع‌آوری بیش از 6 میلیارد تومان در کنسرتی که به منظور گلریزان برپا کرده خبر داده و نوشته است: «دست مردم خوب و خیرین عزیز کاشان را می‌بوسم که با همت بلند خود کار بزرگی انجام دادند. شامگاه یکشنبه در کنسرت گلریزان، اول 2میلیارد و 376 میلیون تومان وجه نقد بابت فروش و مزایده تعدادی سیب مهربانی حاصل شد. دوم معادل 4میلیارد تومان کمک و مساعدت بابت ساخت یک سوله به منظور اشتغال برای خانواده‌های زندانیان.» او در ادامه نکات بیشتری را درباره میزان و چگونگی جمع‌آوری مبلغ مذکور و از سویی طریقه برنامه‌ریزی برای مصرف آن اطلاع‌رسانی کرده است.

مانی نوری، بازیگر، نویسنده و کارگردان مطلبی را در استوری خود بازنشر کرده مبنی براینکه: «خیلی دیگه علاقه‌ای به فعالیت در فضای مجازی و... ندارم، حوصله‌اش را هم ندارم، ولی این شاید حال خیلی‌ها رو یکمی، واسه لحظه‌ای عوض کنه! من بین دو تا از باباهام در سریال‌های قدیم.» در این تصویر غیر از مانی نوری، رضا بابک و همچنین رضا فیاضی حضور دارند.

محمدرضا ترکی، نویسنده، شاعر و استاد دانشگاه چندین استوری با دنبال‌کنندگان صفحه خود به اشتراک گذاشته، نخستین مورد درباره جمله‌ای انگیزشی به این مضمون است که: «درست است که تو بی‌نهایت راه در پیش داری، ولی در هر لحظه بیش از یک گام برایت نیست.» استوری بعدی بخشی از تلاوت قرآن کریم است که از سوی یک قاری خوانده می‌شود. ترکی در ادامه مطلبی را به نقل از یک آتش‌نشان هم برای آموزش بیشتر درباره چگونگی سوختگیری امن، آن هم بدون احتمال آتش‌سوزی منتشر کرده است.

مرضیه برومند کارگردان و فیلمنامه‌نویس، تصویری سه نفره منتشر کرده که در توضیحات آن آمده: «حمایت زی‌زی‌گولویی من و مانی نوری از مجسمه چوبی امیرحسین در نمایشگاه راگادید.» در این تصویر برومند، امیرحسین صدیق و همچنین مانی نوری حضور دارند.

دیگه چه خبر
در همکاری مشترک گالری اکنون با گالری مریم، امروز شاهد برگزاری افتتاحیه نمایشگاه منتخب آثار «تریسی کلی» خواهیم بود. ساعت 17 امروز، چهارم مرداد افتتاحیه برپا می‌شود و امکان بازدید از نمایشگاه نیز همه‌روزه از ساعت 17 تا 21 در اصفهان، خیابان مارنان ممکن خواهد بود. اصفهانی‌های علاقه‌مند به این منظور تا سیزدهم مرداد ماه جاری فرصت دارند. «استخوان‌هایی که از خلال سال‌ها نجوا می‌کنند» عنوان این نمایشگاه است.

کتابخانه و موزه ملی ملک درباره برپایی پنجاهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد حاج‌حسین‌آقا ملک، بنیانگذار کتابخانه و موزه ملی ملک اطلاع‌رسانی کرده و نوشته: «کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و تاریخ را به شرکت در آیین یادبود معنوی و فرهنگی این مرد بزرگ فرا می‌خواند. حضور میهمانان موجبات شادی روح واقف و رضایت خاطر امام مهربانی‌ها را فراهم می‌سازد.» البته در این اطلاعیه که فقط بخشی از آن آمده، تأکید شده که به‌دلیل محدودیت محل برگزاری از جهت مکان، حضور علاقه‌مندان حتماً با اطلاع‌رسانی به شماره مندرج در صفحه این کتابخانه باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7965/24/620985/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها