اخبار


بازگشت وحید امیری به زمین چمن

وحید امیری کاپیتان تیم ملی و مهره کلیدی پرسپولیس که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 از ناحیه کمر مصدوم شده بود، پس از آنکه با لباس پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با برانکارد از زمین خارج شد تن به عمل جراحی از ناحیه دیسک داد. در حالی که برخی خبرگزاری‌ها هفته پیش نوشته بودند این بازیکن خلاق که مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است، به جام جهانی نمی‌رسد، او تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال از سر گرفته است. بر این اساس دیروز دکتر علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال که تمرینات اختصاصی این بازیکن را زیر نظر دارد، گفت: «همه ما وحید امیری را با سختکوشی و پایبندی به رفتارهای حرفه‌ای می‌شناسیم، خوشبختانه امروز اولین جلسه نرم‌دوی امیری در زمین چمن انجام شد. بازگشت ورزشکاران به زمین بازی بعد از انجام جراحی، موضوع بسیار تخصصی و مهمی است، برای همین باید با یک شیب ملایم و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود. امیری در حال گذراندن این پروسه است و همه تلاش ما رساندن او به سطح ایده‌آلی است که از او انتظار می‌رود.»

اردوی تیم فوتبال خاتون بم در قزاقستان

تیم خاتون بم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان برای برپایی اردویی ۱۳ روزه به قزاقستان می‌رود. این تیم که برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا خود را آماده می‌کند، هفتم مرداد راهی می‌شود تا ضمن ادامه تمرینات دو مسابقه دوستانه با تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ زنان این کشور برگزار کند. ایمان فرزین، مشاور مدیرعامل باشگاه خاتون بم در این باره می‌گوید: «دو مسابقه دوستانه با تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ زنان قزاقستان هماهنگ شده است. هر دو این تیم‌ها در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان زنان اروپا حضور دارند و به دلیل تقابل با تیم‌های قدرتمند اروپایی همچون بارسا، بایرن مونیخ و لیون و همچنین به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی، می‌توانند حریفان مناسبی برای ما به منظور محک زدن توان فنی تیم باشند.» تیم خاتون بم از همانجا راهی ازبکستان می‌شود تا روزهای ۲۵ مرداد تا 4 شهریور به مصاف رقبای آسیایی خود برود. گفتنی است سال پیش تیم شهرداری سیرجان برای نخستین بار راهی این رقابت‌ها شد و عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

انتقاد شدید سرمربی سابق فاینورد از جهانبخش
مردم از عملکرد او خوشحال نیستند!

تیم فوتبال فاینورد روز یکشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف المپیک لیون فرانسه رفت و با 2 گل شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش بشود. روب جاکوبس، بازیکن و سرمربی سابق تیم فاینورد در پایان این مسابقه بشدت از جهانبخش انتقاد کرد و خواستار جدایی این وینگر ایرانی از فاینورد شد. جاکوبس گفت: «نمی‌دانم وقتی به جهانبخش بازی می‌دهید هدف چیست؟ بهتر است یک نفر از وارکنورد (تیم‌های پایه فاینورد) در تیم حضور داشته باشد. مردم از عملکرد جهانبخش راضی و خوشحال نیستند. او بازیکن بزرگی بوده است اما دیگر نمی‌تواند کار بیشتری انجام بدهد.» جهانبخش پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند عملکرد بسیار درخشانی داشت و سپس به برایتون انگلیس منتقل شد؛ هرچند که آنجا نتوانست به عملکرد خوبش ادامه بدهد و فصل گذشته به هلند و تیم فاینورد بازگشت. جاکوبس بیان کرد: «جهانبخش می‌تواند به تیم اکسلسیور کمک کند یا تیم نایمخن و NAC بردا او الان بازیکنی برای فاینورد نیست.» این انتقادات از جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن در دو بازی تدارکاتی گذشته تیمش برابر سالزبورگ اتریش و یونیون بلژیک عملکرد خوبی داشت و مشخص نیست که جهت‌گیری این انتقادات تخریبی است یا نه.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7965/20/621019/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها