بازی در جام جهانی رؤیای من است

نعمتی: لیگ طولانی است، مهاجم می‌خواهیم


سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر به فارس گفت:«خدا را شکر، شرایط تیم خیلی خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادیم. البته واقعاً کادر فنی تمرینات سختی برای ما در نظر گرفت و امیدوارم تلاش ما با پشت سر گذاشتن همه این سختی‌ها در نتیجه بخوبی رقم بخورد. البته پرسپولیس به مهاجمان خوبی نیازمند است تا در کنار بقیه مهاجمان بتوانند به تیم کمک کنند. البته ما بدون مهاجم نیستیم و 3 مهاجم داریم که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند، اما چون لیگ طولانی‌مدت می‌شود حتماً باید یک مهاجم دیگر جذب کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده پرقدرت ظاهر شویم. در یک لیگ طولانی‌مدت هم مصدومیت وجود دارد و هم محرومیت و به همین خاطر باید بازیکنان اصلی و ذخیره خوبی داشته باشیم.»
او درباره شرایط خودش و پست تخصصی‌اش توضیح داد: «من به‌عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که مطیع کادر فنی باشم و هر کجا آنها بگویند بازی کنم. امسال سال جام‌جهانی است و من صد درصد توانم را خواهم گذاشت تا در ابتدا به پرسپولیس کمک کنم و سپس با درخشش زیاد بتوانم به تیم ملی دعوت شوم تا به جام‌جهانی بروم. بازی کردن در جام‌جهانی بزرگ‌ترین رؤیای من است و امیدوارم امسال به آن برسم.»
نعمتی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر یادآور شد: «نمی‌خواهم کلیشه‌ای پاسخ دهم اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود به قرعه‌کشی فکر نمی‌کند. وقتی شما به‌عنوان یک فوتبالیست در پرسپولیس بازی می‌کنید، همیشه مجبورید که به قهرمانی فکر کنید به همین دلیل ما باید همه بازی‌ها را ببریم تا در آخر فصل جام را بالای سر ببریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7967/17/621218/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها