دستور دادستان کرمانشاه برای رسیدگی فوری به معضلات محله«آقاجان»


کرمانشاه - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به مشکلات و معضلات محله حاشیه‌نشین آقاجان شهر کرمانشاه را صادر کرد.
شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، به برخی معضلات و مشکلات محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در برخی از این محلات که با آسیب‌های اجتماعی زیادی دست به گریبان هستند، تعدادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان هم ضعیف عمل می‌‌کنند.
وی ادامه داد: در محله‌ای همانند آقاجان مردم ساکن در این محله از نظر دسترسی به آب، برق و گاز با مشکلاتی مواجه هستند که در این رابطه قرارگاه تحول اجتماعی زیرمجموعه بنیاد خاتم‌الانبیا هم ورود کرده است، اما دستگاه‌های خدمات‌رسان هم مکلف هستند برای رفع این مشکلات، با این بنیاد همکاری لازم را داشته باشند.
دادستان کرمانشاه متذکرشد: همچنین به منظور ساماندهی این محله، باید کارگروهی در فرمانداری کرمانشاه شکل گیرد تا در آن ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در محله همچون احداث شبکه فاضلاب در کوچه‌ها، روشنایی معابر، جمع‌آوری و اسکان معتادان متجاهر، توسعه فضای سبز، تعمیر و مرمت مساجد، جمع‌آوری و ساماندهی برخی از مشاغل مزاحم، جمع‌آوری بموقع زباله‌ها، نظافت شهری، مهارت‌آموزی به جوانان، توانمندسازی و حمایت از زنان و کودکان وارد عمل شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7967/15/621244/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها