خبر در خبر


ایران- داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط‌‌‌زیست سیستان‌و‌بلوچستان از کشف و ضبط دو محموله بزرگ قاچاق کوسه‌ماهیان و باله‌های کوسه به وزن 36تن خبر داد و گفت: در جریان گشت وکنترل‌های مستمر و بازرسی از سردخانه‌ها و کامیون‌های عبوری، حدود 21تن «کوسه و باله کوسه‌ماهی» از یکی از سردخانه‌های شهرستان چابهار و 15تن کوسه‌ماهی از یک خودروی سردخانه‌دار حمل‌کننده آبزیان کشف و ضبط شد. صید کوسه‌ماهی و فروش گوشت و باله آنها اغلب توسط صیادان محلی صورت می‌گیرد و به کشورهای همسایه و سایر استان‌های کشور قاچاق می‌شود.

ایرنا- حسن اکبری، معاون محیط‌‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست گفت: به فراخور میزان درگیری استان‌ها در بحث مقابله با بیماری‌های حیات‌وحش، مبلغ ۵۰ تا ۲۵۰میلیون تومان به هر استان برای تأمین داروهای بیهوشی اختصاص یافته است.

ایلنا- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست از تشکیل یک دبیرخانه منطقه‌ای و یک صندوق در تهران برای رسیدگی به پدیده ریزگردها در کشور براساس مذاکرات ایران و عراق خبر داد و گفت: در حال پیگیری مسأله ریزگردها با کشور عراق هستیم، کارگروهی در کشور عراق تشکیل شده است و منتظریم روشی را برای کاهش منشأ این ریزگردها مشخص کنند و بعد ما وارد فرایندهای عملیاتی شویم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7967/15/621246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها