هنرمندان در فضای مجازی


چهره‌ها

کاظم دانشی، کارگردان فیلم علف زار در صفحه خود از اکران بزرگ «علف‌زار» نوشته: «که همزمان با سالگرد آغاز فیلمبرداری این فیلم شب گذشته در پردیس ملت برگزار شد. در این مراسم بازیگران و کارگردان در کنار بهرام رادان تهیه کننده «علف‌زار» حضور داشتند و با طرفدارانشان دیدار و سپس فیلم را تماشا کردند.«علف‌زار» پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال را در سینماها ببینید.
افشین هاشمی کارگردان سریال جدید شبکه مخفی زنان با انتشار عکسی از باران کوثری گریم این بازیگر در نقش پروین اعتصامی را منتشر کرده است. او نوشته: «سعی کردیم زاویه دوربین و حتی زاویه سر بازیگر، مشابه همان تصویری باشد که از پروین اعتصامی در ذهن همگان ثبت شده است.
کیومرث مرادی کارگردان نمایش «مانش» با انتشار نمایی از سام درخشانی به متفاوت‌ترین نقش او در نمایش مانش اشاره کرده و نوشته: «مانش تئاتر تحسین شده مخاطبان، منتقدان و هنرمندان است که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است. این نمایش با طراحی و کارگردانی کیومرث مرادی و به تهیه‌کنندگی مؤسسه فرهنگی هنری دی از هفدهم تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته  و اکنون روزهای پایانی خود را می‌گذراند. در این نمایش، سام درخشانی، مهدی حسینی نیا و نازنین کریمی ایفای نقش می‌کنند. ندا نصر طراح لباس و لعیا خرامان طراحی گریم این اثر را به عهده دارد. این نمایش هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.»
ندا جبرئیلی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پوستر فیلم «جنگ جهانی سوم» درباره این فیلم نوشته: «پوستر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته جدید هومن سیدی همزمان با حضور این فیلم در فستیوال ونیز رونمایی شد. آلبرتو باربرا مدیر جشنواره فیلم ونیز درباره این فیلم گفته:«این فیلم یک شگفتی است و تماشاگر از تماشای آن شگفت‌زده خواهد شد! این فیلم‌سینمایی با سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی تولید شده و درواقع این اولین‌بار است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده است. عرضه و‌ پخش بین‌المللی «جنگ جهانی سوم» به عهده محمد اطبایی است. محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.»
سالار عقیلی در صفحه خود با انتشار ویدیویی با نام «لعبت» به آهنگسازی و تنظیم امیرحسین طریقت از اجرای این موسیقی خبر داده است.
طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار کلیپی از کنسرت سی صد درباره‌اش نوشته: «پایان اجراهای کنسرت نمایش سی صد؛ پروژه‌ای که با عشق به فرهنگ و سرزمینمان ایران آغاز شد و با خلاقیت، ذوق، شور، تلاش و زحمت فراوان تمام همکارانم در این پروژه بزرگ و مهر بی‌دریغ مردم عزیزمان تمام شد. خسته نباشید جانانه می‌گم به تک تک همکارانم، استادانم و عزیزانم در پروژه به‌یاد‌ماندنی سی صد. ایرانمان آباد و آزاد و از گزند و دشمنی به دور.»

​​​​​​​دیگه چه خبر
گالری ثالث در صفحه خود با انتشار پوستر نمایشگاه نقاشی‌های مرضیه میرجعفری مخاطبان هنر تجسمی را دعوت کرده تا از این رویداد هنری بازدید کنند. این نمایشگاه از 7 تا 19 مرداد ماه در خیابان کریمخان زند بین ایرانشهر و ماهشهر در گالری ثالث برپاست.
 نشر مرکز در صفحه خود با انتشار تصویری از جلد کتاب ژیل دولوز اثر کلر کولبروک و ترجمه رضا سیروان که به تازگی منتشر شده، نوشته: «اندیشه‌گران انتقادی» مجموعه‌ای است که خوانندگان را با مهم‌ترین متفکران معاصر و مؤثر در عرصه‌های علوم انسانی (بویژه مطالعات ادبی و فرهنگی) آشنا می‌کند. این مجموعه طیف متنوعی از فیلسوفان و نظریه‌پردازان را در بر می‌گیرد، اما این متفکران همگی اصحاب «اندیشه انتقادی» بوده، هریک به سهـم خـود آثار ارزنـده و راه‌گشـایی برای نقـادی وضعیت فکری و فرهنگی معاصر پدید آورده‌اند. این مجموعه می‌کوشـد تـا با معـرفی مهـم‌ترین آثـار هر متفکـر و مرور موشکافانه‌ اندیشه‌های مطرح در آنها، افزون بر آشنایی ابتدایی، انگیزه‌ای برای خوانش‌های پیشرفته‌تر مهیا کند. هر مجلد این مجموعه می‌کوشد با گزینش دقیق، منسجم و هدفمند اندیشه‌هـای اساسی هر متفکر و آثار او، به‌جای دانشی سطحی، شناختی عمقی به خواننده ارائه کند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7969/24/621457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها