اخبار


شهادت ۲ سرباز وظیفه در مرز سلماس

گروه حوادث/ فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان‌ غربی، از شهادت ۲ ‌سرباز‌ هنگ مرزی سلماس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان‌غربی،  دو سرباز هنگ مرزی سلماس به نام های نیما حاجی پور اهل ارومیه و امیر آقاوردی زاده اهل نقده در حین گشتزنی، پایش و رصد نوار مرزی به شهادت رسیدند.


7 مصدوم در برخورد پراید با تیر برق

گروه حوادث/ برخورد سواری پراید با تیر چراغ برق در بلوار «دکتر دادمان» شهرستان لارستان، 7 نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرد. ســـــرهنگ «سیدمحمدیوسفی» فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: مأموران پلیس راهور از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از برخورد سواری پراید با تیر چراغ برق در بلوار «دکتر دادمان» مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد  7 سرنشین پراید مجروح و روانه بیمارستان شدند. کارشناس پلیس راهور از صحنه بازدید و علت بروز این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.


سرقت های شبانه مردان نقابدار

گروه حوادث/ پلیس در جست و جوی سه سارق نقابدار است که به دو فروشگاه موبایل فروشی دستبرد زده‌اند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، به‌ دنبال گزارش سرقت از فروشگاه تلفن همراه در پایتخت، تحقیقات از سوی مأموران اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سه مرد نقابدار با شکستن شیشه مغازه نقشه سرقت را اجرا کرده و سیستم ایمنی مغازه را نیز از کار انداخته‌اند. به دنبال این سرقت و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد و در ادامه مأموران با سرقتی مشابه مواجه شدند. تنها یک هفته بعد گزارش دیگری به پلیس اعلام شد. در سرقت دوم نیز مردانی نقابدار با شکستن شیشه مغازه موبایل‌فروشی و از کار انداختن سیستم ایمنی مغازه نقشه خود را اجرا کرده بودند.
تحقیقات برای دستگیری سارقان نقابدار به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7969/19/621471/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها