سوژه


بازگشت فرگوسن اسطوره‌ای به منچستریونایتد

ریچارد آرنولد مدیر منچستریونایتد به مربی اسطوره‌ای یونایتد و دیگر چهره‌های افسانه‌ای باشگاه، از جمله برایان رابسون، نقشی رسمی در کمک به تمام جنبه‌های باشگاه می‌دهد. آرنولد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد، یک اتاق فکر شامل «سرالکس فرگوسن»، مدیر عامل سابق «دیوید گیل»، کاپیتان نمادین یونایتد «برایان رابسون» و مدیر فعلی فوتبال «جان مورتو» راه‌اندازی کرده تا بتواند از تجربیات آنها در تمام جنبه‌های باشگاه استفاده کند. این کار نسبت به هر زمان دیگری از این دهه‌ای که فرگوسن از باشگاه کنار رفت، به او نفوذ بیشتری در اولدترافورد خواهد داد.  نشست ناهار روز سه‌شنبه در کارینگتون که مصادف با بازگشت کریستیانو رونالدو به زمین تمرین شده بود، اولین جلسه این پنج مرد بوده است. اگرچه فرگوسن و گیل از زمان ترک شغل خود در سال 2013 به عنوان مدیران غیر اجرایی در هیأت مدیره فوتبال یونایتد باقی مانده‌اند، اما این حرکتی نمادین از سوی آرنولد تلقی می‌شود.
​​​​​​​
فروش NFT بارسلونا به قیمت نجومی

بارسلونا اولین NFT خود را در حراج ساتبی نیویورک به قیمت 693 هزار دلار به فروش رساند. آنها این کار را پیش از بازی دوستانه با نیویورک ردبولز انجام دادند. این NFT «به نوعی نامیرا» نام دارد و الهام‌گرفته‌ از گل تماشایی یوهان کرایف مقابل اتلتیکومادرید در سال 1973 است. پیشنهاد اولیه خریدار 550 هزار دلار بود اما در حراج قیمت آن بالاتر رفت. او همچنین امتیازات زیادی مانند امکان حضور در بخش VIP نوکمپ را گرفت.

رونالدو از زمان بازگشت خود خبر داد؛ امروز!

کریستیانو رونالدو اعلام کرده که بزودی با پیراهن منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. او که قصد جدایی از یونایتد را دارد، به بازی با اتلتیکومادرید در نروژ نرسید اما برابر رایو وایکانو که امروز برگزار می‌‌شود، به میدان خواهد رفت. یک صفحه هواداری رونالدو در اینستاگرام اعلام کرده بود که او قصد دارد برابر رایو به میدان برود ولی اوضاع مشخص نیست و رونالدو زیر آن پست کامنتی گذاشت و نوشت: «یکشنبه، سلطان بازی خواهد کرد.» بسیاری از کاربران به اینکه رونالدو خود را «سلطان» معرفی کرده، واکنش‌های متفاوتی نشان دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7969/21/621480/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها