رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور دارفانی را وداع گفت

پیام تسلیت رئیس جمهور درپی درگذشت دکتر عادل آذر


آیت‌الله رئیسی با صدور پیامی درگذشت عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران را به خانواده، بستگان و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت. 
رئیس جمهور در پیام تسلیت درگذشت این خدمتگزار متعهد یادآور شد: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.
همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبرمعاون اول رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از مقامات کشور در پیام‌های جداگانه‌ای با یادآوری خدمات ارزنده مرحوم عادل آذر فقدان وی را تسلیت گفتند. 
به گزارش ایرنا، مرحوم عادل آذر که تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بود عصر روز جمعه بر اثر ایست قلبی درگذشت. 
وی متولد ۱۳۴۵ در دهلران و دانش‌آموخته رشته مدیریت از دانشگاه تهران بود. آذر در دوره هفتم مجلس به عنوان نماینده دهلران حضور داشت. 
وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ ریاست مرکز آمار ایران را بر عهده داشت و از ۳۰ تیر ۱۳۹۵ تا یک مرداد ۱۳۹۹ رئیس دیوان محاسبات کشور بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7969/2/621557/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها