اخبـــــار


یک کشته در واژگونی قایق موتوری

گروه حوادث: واژگونی قایق موتوری با 11 سرنشین روی دریاچه پشت سد کارون در شهر دهدز منجر به مرگ مرد جوان شد.
عارق شرهانی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 10 و 30 دقیقه شب یکشنبه 16 مرداد یک قایق موتوری با 11 سرنشین روی دریاچه پشت سد کارون 3 به سمت روستای شیوند در حال حرکت بود که ناگهان قایق واژگون شد و همه سرنشینان داخل آب افتادند.
وی افزود: این قایق بر اثر وزش باد و مواج بودن سطح رودخانه کارون واژگون شد و به‌دنبال این سانحه، مسافران درون آب افتادند که با اقدام بموقع مردم ۱۰ نفر از مسافران نجات پیدا کردند اما یک نفر درون آب غرق شد. یک نفر از حادثه‌دیدگان توسط تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ به ایذه و ۹ نفر دیگر به درمانگاه دزپارت اعزام شدند. در این حادثه یک مرد ۳۲ ساله غرق شد.

راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت

گروه حوادث: راننده پژو 206 که پس از درگیری لفظی با  زن جوانی او را به عمد با خودرو زیر گرفته بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز در تشریح این حادثه گفت: به دنبال انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله راننده خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی‌شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی‌شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.  بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان که هر دو خانم بودند ایجاد شده و پس از بالا گرفتن درگیری لفظی،  راننده پراید پیاده شده  و در این حین راننده پژو 206 اقدام به زیر گرفتن او کرده است.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط مأموران کلانتری ۱۵ رجایی‌شهر به کلانتری دعوت شد، گفت: در ادامه راننده خودرو که عامل تصادف بود نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد.
سردار محمدیان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایات صورت گرفته در کشور به واسطه عدم کنترل خشم مجرمان صورت می‌گیرد که نیاز است با آموزش مهارت کنترل خشم به جوانان و نوجوانان، از گرفتاری آنها پیشگیری کنیم.

دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها

گروه حوادث/ سارق سابقه‌دار که با چاقو از مردم سرقت می‌کرد پس از محکومیت در زندان سکته کرد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل زن میانسالی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت گفت: حدود یک سال قبل سارقی با تهدید چاقو کیف و تلفن همراهم را از من سرقت کرد و من هم به پلیس شکایت کردم. مدتی بعد در حالی که چند نفر دیگر نیز از سوی همین سارق مورد سرقت قرارگرفته بودند پلیس او را دستگیر کرد.
وقتی پرونده به دادگاه رفت مشخص شد او سارق سابقه‌دار است به همین خاطر دادگاه او را به 5 سال حبس و رد مال محکوم کرد. در حالی که منتظر دریافت خسارت بودیم متوجه شدیم سارق در زندان سکته کرده و وقتی او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، جان باخته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا مشخص شود بعد از مرگ سارق چه کسی خسارت ما را پرداخت می‌کند؟ پس از گفته‌های زن مالباخته تحقیقات آغاز شد و با تأیید موضوع مرگ سارق، قرار شد نحوه چگونگی رد مال 71 شاکی این پرونده از اموال سارق فوت شده و از طریق اجرای احکام دادسرای سرقت بررسی شود.

مرگ راننده پراید در تصادف با درخت
​​​​​​​
گروه حوادث: برخورد خودروی پراید با یک درخت در اصفهان منجر به مرگ راننده شد.
فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در تشریح این حادثه گفت: ساعت 11 و 35 دقیقه صبح شنبه خبر برخورد یک پراید با درخت در خیابان آتشگاه اصفهان به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد. بر اثر این تصادف درخت روی خودرو سقوط کرده و راننده که مردی 35 ساله بود جان خود را از دست داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه شماره ۸ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از برداشتن درخت و بیرون کشیدن راننده مشخص شد وی جان باخته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7974/19/622178/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها