خبر در خبر


ایرنا: سید سعید صفوی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با مشارکت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، خوشه چاقو و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، اولین دوره مسابقات آزاد کشوری در رشته چاقوسازی برگزار خواهد شد.

تسنیم: مصطفی نادری، مشاور و رئیس حوزه ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: سیلاب اخیر به ما گوشزد کرد که محور اصلی در مهار سیلاب باید موضوعات آبخیزداری و آبخوان‌داری باشد و سدسازی در اولویت بعدی و تکمیل‌کننده آن، اما در حال حاضر این مورد در کشور ما برعکس است.


ایسنا: هوشنگ جزی، مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از آماده شدن پیش‌نویس اولیه لایحه «آبخیزداری» خبر داد. او با اشاره به اینکه شش ماه پیش ۱۵۰ نماینده مجلس در نامه‌ای خواستار ارائه قانون آبخیزداری شدند، گفت: با کمک دستگاه‌های دیگر در حال تدوین این قانون هستیم اما به‌دلیل سیل اخیر، دستور داده شد که در قالب لایحه به مجلس ارائه شود. پیش‌نویس اولیه آن آماده شده است و مراحل آن باید طی شود، اگر این قانون بدرستی نوشته شود باید در بخش های آبخیز برنامه‌های راهبردی داشته باشیم.

ایرنا: سید محسن قریشی، رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه‌های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کشور با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در دست احداث است.
​​​​​​​
ایسنا: محمود مدنیان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نائین گفت: با ترغیب بخش خصوصی، ۵ خانه قدیمی به مجموعه اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی تبدیل شده و در حال حاضر ۶ خانه بومگردی دیگر  در دست بهره‌برداری است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7975/17/622257/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها