اخبار


مرگ3 جوان در چاه

گروه حوادث/ سه عضو یک خانواده در ملایر به علت گازگرفتگی در چاه جان باختند.
به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی همدان، مرد کشاورزی در روستای «منگاوی» شهرستان ملایر که متوجه خرابی موتور چاه شده بود برای رفع نقص فنی موتور، وارد چاه شد اما به علت گازگرفتگی جان باخت.
علیرضا صارمی، مدیر روابط عمومی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از این حادثه برادر این فرد برای نجات جان او وارد چاه شد اما این مرد نیز بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داد. 
همچنین پسر عموی این دو برادر که در همان نزدیکی مشغول کشاورزی بود با دیدن این صحنه برای نجات این دو برادر داخل چاه شد که وی هم بر اثر گازگرفتگی درگذشت. جسد این سه جوان برای بررسی علت مرگ در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت که این مرجع قضایی علت مرگ را «گازگرفتگی» اعلام کرد.

دستگیری 3 زن جیب‌بر در کهریزک

گروه حوادث/۳ زن که با ایجاد درگیری ساختگی در مساجد از خانم‌ها جیب بری و سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ محمد قاسم طرهانی، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت اشیای قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های ساختگی با یکدیگر، از جیب و کیف بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.
این مقام انتظامی با شناسایی محل‌هایی که متهمان تردد می‌کردند، گفت: مأموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش‌بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریوی خود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۳ الی ۴۲ ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت و جیب بری از خانم‌ها در مساجد اعتراف و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.
سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد در پایان خاطرنشان کرد: این ۳ زن جیب‌بر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7975/19/622323/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها