پایانه مرزی رازی تا ۲ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پایانه مرزی رازی خوی در کمتر از ۲ ماه آینده افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
داریوش امانی اظهار کرد: محوطه‌سازی این پایانه مرزی در حال انجام است ولی بهره‌برداری سریع از آن نیازمند هم افزایی دستگاه‌های اجرایی است.
وی با اشاره به گزارش مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی در خصوص اقدامات انجام شده در این پایانه افزود: مشکلات مربوط به معارضین سردر پایانه مرزی رازی حل شده و احداث سردر نیز بزودی آغاز می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه مسیر دسترسی به پایانه‌های مرزی باید در شأن مردم و نظم جمهوری اسلامی باشد، ادامه داد: در همین راستا اعتبارات لازم برای بهسازی مسیر پایانه مرزی رازی اختصاص می‌یابد.
امانی همچنین خواستار اجرای طرح‌های زودبازده در مرز تمرچین برای عبور و مرور زائران اربعین شد و اضافه کرد: در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی در کنار دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود. 
وی افزود: امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائرانی از منطقه شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهد شد و ما سعی داریم که مسیر تردد زائران منطقه قفقاز نیز برای شرکت در اربعین امسال از این طریق باشد. تکمیل زیرساخت‌ها برای تردد زوار از این مرز ضروری بوده و در دستور کار قرار دارد.
وی از بسیج ناوگان زمینی کشور برای اعزام به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خبرداد و افزود: با طرف عراقی نیز گفت‌و‌گوهایی برای اختصاص ناوگان حمل و نقل در حال انجام است.
طی پنج ماه گذشته بیش از ۴۵۵ هزار نفر از مرز رازی خوی تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۶۰۰ درصد افزایش یافته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7976/11/622419/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها