اخبار


۵۱ درصد سهام سرخابی‌ها تا پاییز واگذار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان دیروز درباره زمان واگذاری باقی‌مانده سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: «سازمان خصوصی‌سازی با همکاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال تلاش مستمر برای واگذاری سهام دو باشگاه است.» سید حمید سجادی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی سازمان خصوصی سازی، قرار بود تا آخر تابستان به سمت واگذاری ۵۱ درصدی دو باشگاه برویم، تأکید کرد: «نوبت دوم واگذاری‌ها قرار است در شهریورماه انجام شود و ما در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم. من دو جلسه مفصل با باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتم و مسائل لازم را بررسی کردیم. الان دو باشگاه در فرابورس هستند و وقتی این شرکت‌ها به سمت واگذاری می‌روند، همه مسائل آنها باید شفاف شود. در واقع هر چقدر سازوکار مالی و اداری منظم‌تر و آماده‌تر باشد، سرعت واگذاری‌ها هم بیشتر می‌شود. اگر تا آخر تابستان این واگذاری سهام اتفاق نیفتد، تا پاییز این هدف محقق می‌شود.»

تأیید صلاحیت مهدی تاج برای حضور در انتخابات

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می‌شود، اعلام شد و براین اساس مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی که پیش از این در پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند، صلاحیت‌شان تأیید شد. این خبر توسط سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد و جالب اینکه در متن ابتدایی نوشته شد که صلاحیت این نفرات توسط کمیته استیناف تأیید شده و چند ساعت بعد با اصلاح خبر اعلام شد که صلاحیت این نفرات توسط کمیته بدوی انتخابات بوده است. البته هنوز تأیید صلاحیت نهادهای چهارگانه قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال باقی مانده که ممکن است تغییراتی را در انتخابات ایجاد کند.

برگزاری دیدار احتمالی روسیه و ایران در شهریور

رسانه‌های ورزشی روسیه در روزهای اخیر خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور با برخی فدراسیون‌های آسیایی از جمله ازبکستان و ایران برای برگزاری دیدارهای دوستانه دادند. در این میان سایت اسپورت روسیه اعلام کرد، دیدار احتمالی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال روسیه نیز پیش از این با تأیید ضمنی مذاکراتش با برخی همتایان آسیایی اعلام کرد، اطلاعات دقیق‌تر بزودی منتشر می‌شود.

حذف واژه «اسرائیل» از بخش فروش بلیت جام جهانی
​​​​​​​
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که بخش ویژه فروش آفرهای جام جهانی فوتبال قطر در سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، واژه «اسرائیل» را از این بخش حذف کرده و به جای آن از واژه «سرزمین‌های اشغالی فلسطین» استفاده کرد.به گزارش «ایران آنلاین»، این رسانه صهیونیست افزود: «این بخش پرتال فیفا توسط یک شهروند قطری مدیریت می‌‌شود و در آن امکان خرید بلیت براساس محل سکونت وجود دارد. هواداران فوتبالی اسرائیلی دیروز وقتی به بخش آفرهای جام جهانی در سایت فیفا مراجعه کردند، متوجه شدند که اسم اسرائیل در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی امسال از فهرست اسامی این بخش حذف شده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7976/20/622431/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها