سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان


گروه حوادث/ دختر نوجوانی که با همدستی دوستش در بخش نوزادان بیمارستان دست به سرقت می زد، دستگیر شد.
سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان در تشریح این خبر گفت: اواخر هفته گذشته مردی در یکی از بیمارستان‌های شهر زاهدان به عوامل گشت کلانتری مراجعه کرد و گفت همسرش را برای زایمان به بیمارستان آورده و چند ساعتی پس از به دنیا آمدن نوزاد، هنگامی که همسر و خواهرش برای انجام امور پزشکی از اتاق نوزاد خارج شده بودند ناگهان متوجه حضور مشکوک دختر نوجوانی در جلوی اتاق شدند. دختر نوجوان با دیدن مادر نوزاد بلافاصله به همراه یک زن دیگر با سرعت از اتاق خارج شده و به طرف در خروجی بیمارستان رفتند که با حضور مأموران انتظامی و عوامل نگهبانی بیمارستان از خروج آنها ممانعت به عمل آمد.پس از این شکایت و اعلام ماجرای سرقت، عوامل انتظامی بلافاصله راهی محل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است که در صورت اطلاع از هرگونه حرکات مشکوک یا فعالیت افراد متخلف، موضوع را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع‌ دهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7977/19/622562/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها