سوژه


پاری سن ژرمن بازیکنان خود را تهدید کرد

نشریه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خلاص شدن از دست 7 بازیکن مازاد خود که هنوز تیم پیدا نکرده‌اند، آنها را تهدید به فرستادن به تیم ذخیره‌های باشگاه در دسته پنجم فوتبال باشگاهی فرانسه کرده است. طبق ادعای اکیپ 7 بازیکن مازاد پاری سن ژرمن که باشگاه آنها را برای ترک این تیم تحت فشار قرار داده شامل آندر هررا، لاوین کورزاوا، یولیان دراکسلر، رافینیا، تیلو کرر، ادریسا گویه و مائورو ایکاردی می‌شود. در همین حال دو بازیکن جوان تیم، ادوارد میشو و اریک جونیور ابیمبه هم نفرات دیگری هستند که کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن آنها را نمی‌خواهد. این خبر توسط نشریه لو پاریزین هم تأیید شده و این رسانه از این بازیکنان به عنوان نفرات لیست ناخواسته باشگاه یاد کرده است. 

بایگانی شدن شماره 6 به احترام اسطوره
​​​​​​​
شماره ۶ که توسط بیل راسل، اسطوره فقید لیگ بسکتبال امریکا پوشیده می‌‌شد، در سراسر لیگ بازنشسته خواهد شد. آدام سیلور مدیر NBA گفت: «بازنشستگی شماره ۶ بیل راسل در هر تیم NBA نشان دهنده دوران حرفه‌ای برجسته اوست. این اولین بار در تاریخ لیگ است که چنین اتفاقی رخ می‌‌دهد. بازیکنان فعلی NBA که در حال حاضر شماره 6 را به تن می‌کنند، از جمله لبرون جیمز ستاره لیکرز می‌توانند به پوشیدن آن ادامه دهند.» همچنین سلتیکس، جایی که راسل تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن بازی و مربیگری کرده است، لباس‌هایی متفاوت و منحصر به فرد خواهد داشت که بزودی رونمایی می‌‌شود. بیل راسل در ۳۱ ژوئیه در سن ۸۸ سالگی درگذشت. او در طول دوران حرفه‌ای خود ۱۳ فصل برای بوستون سلتیکس بازی کرد. او به همراه این باشگاه ۱۱ بار قهرمان NBA شد. پنج بار به عنوان باارزش‌ترین بازیکن NBA شناخته شد و ۱۲ بار در بازی ستاره‌ها شرکت کرد. راسل یکی از اولین بازیکنان سیاه پوست NBA بود و اولین امریکایی آفریقایی تبار بود که به مقام فوق ستاره دست یافت. او بعدها به اولین مربی سیاهپوست NBA تبدیل شد.

خانه اسطوره فوتبال کرایه داده می‌‌شود!

خانه‌ای که یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا دوران کودکی خود را در آن سپری کرد به طرفداران او اجاره داده می‌شود. طرفداران کرایف این امکان را خواهند داشت تا زندگی در خانه سال‌های نخست اسطوره فقید تیم ملی هلند و بارسلونا را تجربه کنند.  به گزارش نشریه سان، آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به دیدن محل سکونت کرایف فقید در 12 سال نخست زندگی‌‌اش هستند می‌توانند با پرداخت تنها 150 پوند برای یک هفته در این خانه زندگی کنند. اسطوره تیم‌های آژاکس، بارسلونا و تیم ملی هلند سال 1947 در شهر آمستردام متولد شد و دوران کودکی خود را کنار والدین سبزی فروشش در این خانه محقر سپری کرد که در منطقه بتوندورپ در حومه شهر است. او سال 2016 در سن 68 سالگی درگذشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7977/21/622576/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها