خبر در خبر


ایسنا – «اسماعیل برات»، معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور، به‌دنبال حذف مشوق بیمه راهنمایان گردشگری و اعلام اعتراض نسبت به آن، از پیگیری و رایزنی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معاون اول رئیس‌جمهور برای حل این مسأله خبر داد و گفت: به وعده‌هایمان پایبندیم. وزارت گردشگری اجازه حذف بیمه راهنمایان را نخواهد داد.
ایرنا- «علی دارابی»، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر مرمت گنبد مسجد امام تشکیل داد. وظیفه اصلی اعضای این شورا، بررسی وضعیت مرمت گنبد مسجد جامع عباسی (مسجد امام) و رسیدگی به قصور احتمالی در مرمت صورت گرفته است.

ایرنا- «محمدحسن باب‌الحوایجی»، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی تمامی جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری این شهرستان به‌دلیل پیش‌بینی بارش‌های رگباری و جاری شدن سیل تا ۳۱ مرداد خبر داد.
ایسنا- «مصطفی موذنی»، رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان عسلویه گفت: آلودگی نفتی ساحل کنگان در سواحل پارک ملی دریایی نایبند نیز رؤیت شد.

ایرنا- «میثم آسوپا»، نماینده وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان کرمان با اشاره به اینکه آبشار راین دارای ویژگی‌های منحصربفردی است گفت: ساخت و سازهای غیراصولی پیرامون آبشار راین باید حذف و زیرساخت‌های گردشگری در یک کیلومتری آن ایجاد شود.

ایسنا- «صادق ضیاییان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از کشور عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.

ایسنا- «آفرین امامی»، مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان خبر داد: همزمان با برپایی نمایشگاه «خورشید شب» یکی از قدیمی‌ترین عَلم‌های عزاداری ایران، مربوط به دوره صفوی رونمایی می‌شود.
ایسنا- «عطا حسن‌پور»، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان پلدختر تأکید کرد.

فارس- «علیرضا جیلان» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: جاری شدن سیلاب اخیر باعث وارد شدن ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری این استان شد.
​​​​​​​
 تسنیم- غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص مشاهده پلنگ و تعارض با یوزپلنگ در پارک ملی توران گفت: به طور کلی زیستگاه پلنگ بیشتر در مناطق کوهستانی و زیستگاه یوزپلنگ در دشت است که این 2 زیستگاه با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. در پارک ملی توران نیز هم دشت‌ها و هم مناطق کوهستانی وجود دارد و با توجه به مساحت بالای پارک احتمال تعارض پلنگ و یوزپلنگ وجود ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7977/17/622618/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها