گفت‌وگوی «ایران» با دانیال جهانبخش نخستین گلزن لیگ بیست و دوم

این گل را فراموش نمی کنم


حامد جیرودی/ در یکی از بازی‌های هفته اول لیگ برتر، پیکان موفق شد در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، ملوان را 1-0 شکست دهد تا به 3 امتیاز ارزشمند در اولین بازی اش در فصل جدید دست یابد. تک گل این بازی را دانیال جهانبخش در دقیقه 41 برای خودروسازان به ثمر رساند تا نام خود را به‌عنوان اولین گلزن لیگ بیست و دوم ثبت کند. او روی اشتباه میلاد شعبانلو بازیکن ملوان در میانه میدان که توپش را لو داد، صاحب موقعیت ضدحمله شد و با طی کردن مسافتی ۳۰ متری تا محوطه جریمه و زدن ضربه نهایی، موفق به گلزنی شد. جهانبخش در گفت‌و‌گویی که با خبرنگار «ایران» داشت، در خصوص این دیدار گفت: «خدا را شکر بازی خوبی بود و خوشحالیم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و دست پر از زمین خارج شویم. ما یک ماه تمرینات سخت و پرفشاری را در پیش فصل پشت سر گذاشتیم و اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را شروع کردیم و توانستیم در اولین بازی به موفقیت برسیم. ما دیدگاه‌مان کسب بهترین رتبه است و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم.»
این مدافع راست 24 ساله درباره اینکه توانست اولین گل فصل را به ثمر برساند، چنین نظر داد: «اول از همه خوشحالم که توانستم برای تیم مثمر‌ثمر باشم و بعد هم خوشحالم که توانستم هم گلزنی کنم و هم اولین گل لیگ را بزنم. این گل زحمت همه بازیکنان بود که من آن را به ثمر نشاندم. مطمئناً این گل برای من فراموش نشدنی است. خوشحالم که نقشی در موفقیت تیم داشتم و دوست دارم این گل را به خانواده‌ام تقدیم کنم.»
او درباره اینکه تصور می‌کرد که بتواند در این بازی گلزنی کند یا اولین گل فصل را بزند، چنین توضیح داد:«من در هر بازی که به میدان می‌روم، سعی می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. ضمن اینکه به‌عنوان مدافع کناری بیشتر روی نفوذ یا دادن پاس گل تمرکز دارم، البته در تمرینات چنین ضرباتی به چهارچوب را تجربه کرده بودم. در آن لحظه هم خوشحالم که شوتم به تور نشست و برای تیم مثمر ثمر بودم. اینکه اولین گل فصل هم شد باعث خوشحالی بیشتر من است. امیدوارم این شرایط خوب برایم ادامه داشته باشد و برای پیکان مهره مفیدی باشم.»
جالب اینکه نام فامیلی او خیلی‌ها را یاد علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی می‌اندازد. او درباره اینکه آیا با این بازیکن فاینورد نسبتی دارد یا خیر، عنوان کرد:«نه من با آقا علیرضا نسبتی ندارم ولی اینکه نام فامیلی‌ام با او یکی است، حس خوبی را در من ایجاد می‌کند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که در فوتبال بدرخشم و بتوانم شرایط خوبی را برای خودم از لحاظ فنی ایجاد کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.»
جهانبخش که سابقه بازی برای سایپا در لیگ برتر را دارد و برای بادران هم توپ زده، امسال دومین فصل حضورش در جمع پیکانی‌ها را تجربه می‌کند. او درباره اینکه پیکان معمولاً در میانه جدول قرار می‌گیرد و خودش به بهترین رتبه فکر می‌کند، چنین واکنشی داشت: «تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است و بچه‌ها هم یکدل و یکدست هستند. درباره رتبه هم فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است ولی دیدگاه‌مان کسب بالاترین رتبه است. ما پارسال نیز تلاش زیادی برای برد می‌کردیم اما در برخی بازی‌ها بدشانس بودیم. واقعاً باید به آقای مجتبی حسینی تبریک گفت. ایشان و کادرفنی پیکان جسارت بالایی دارند که چنین تیم جوانی را دور هم جمع کردند و در لیگ برتر به زمین می‌فرستند. ان شاء الله با استفاده از توانایی بازیکنان، کادر فنی و نیروهای جوان  نتایج مطلوبی به دست بیاوریم. امیدوارم همه چیز برای‌مان خوب پیش برود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7978/20/622742/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها