عابر پیاده قربانی تصادف اتوبوس با ون


گروه حوادث/  تصادف اتوبوس مسافربری با یک دستگاه ون در حوالی میدان بهمن تهران منجر به کشته شدن مردی میانسال شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: تصادفی ساعت ۶:۰۱ صبح روز یکشنبه در میدان بهمن ابتدای خیابان دشت آزادگان در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۹۵ رخ داد و آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از یک دقیقه خود را به محل تصادف رساندند. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهراً تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و به یک دستگاه خودروی مسافربر ون برخورد کرده و وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده را زیر گرفته است.
وی با بیان اینکه بر اثر این برخورد خودروی ون نیز واژگون شده بود، گفت: یک مرد ۵۰ ساله زیر اتوبوس گرفتار شده بود که آتش‌نشانان در عملیاتی سریع این مرد را بیرون کشیدند اما به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اتوبوس به‌صورت عرضی در مسیر شمال به جنوب دشت آزادگان قرار گرفته و کاملاً این مسیر مسدود بود که با تلاش آتش‌نشانان و عوامل پلیس راهور پس از جابه‌جایی اتوبوس این مسیر بازگشایی شد.
علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7979/19/622790/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها