خبر در خبر


ایسنا- جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست در راستای پیگیری قتل محیطبان برومند نجفی گفت: چرا باید محیطبان به این راحتی آن هم در مقابل مجتمع قضایی که باید ضریب امنیت بالایی داشته باشد، مورد سوءقصد قرار بگیرد؟ این سؤالی است که محیطبانان مرتب از خود من می‌پرسند چراکه برای جامعه محیطبانی کشور ایجاد نگرانی کرده است. ما باید بتوانیم امنیت محیطبانان خود را در صورت استفاده بجا و قانونی از سلاح‌شان در حین انجام وظایف قانونی‌شان به طور کامل تأمین کنیم.

ایرنا - حسن اکبری، معاون محیط‌‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست با بیان اینکه شاهد افت چشمگیر کمی و کیفی تجهیزات سازمان طی ۱۰ سال اخیر هستیم، گفت: نیازمند تخصیص اعتبار برای به‌روز‌رسانی این امکانات هستیم چون تجهیزات شکارچیان و متجاوزان به حریم طبیعت افزایش کمی و کیفی داشته است.

ایسنا- سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط‌‌زیست مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی جنگل‌ها نیازمند مدیریت بحران است، گفت: از مصادیق این مدیریت بحران پرواز بالگردها برای اطفای حریق است که متأسفانه حق بیمه این بالگردها پرداخت نشده است و آنها نه اجازه پرواز دارند و نه اورهال(بازآماد) شده‌اند.

فارس- پرویز سروری، نایب‌ رئیس شورای شهر تهران گفت: اکوپارک ۳۵ هکتاری برای احیای فرحزاد توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهری تهیه شده و با همکاری مناطق ۵ و ۲ شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته که تا اواخر اسفند ماه تکمیل می‌شود.

ایسنا- رضا رهنما، کارشناس پژوهشی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی گفت: نتایج بررسی محققان پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی نشان می‌دهد که «شکوفایی جلبکی»، «شکوفایی ماکروجلبک» و «ورود گونه‌های مهاجم» از جمله مخاطرات دریای خزر است. ضمن آنکه تنها پستاندار فون آبی دریای خزر «فک خزری» است که جمعیت این گونه به‌دلیل شکار بی‌رویه و وجود باور نادرست و بی‌اساس که چربی آن خاصیت درمانی دارد، در حال کم شدن است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7979/17/622806/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها