هنرمندان در فضای مجازی


چهره ها
ماهور الوند از حضور ویشکا آسایش در سریال «بی‌گناه» خبر داده است. «بی‌گناه» از تولیدات تازه یکی از پلتفرم‌های نمایشی به کارگردانی مهران احمدی است و تهیه‌کنندگی آن را مصطفی کیایی بر عهده دارد که پیش از این ساخت سریال پرطرفدار «هم‌گناه» را در این فضا تجربه کرده است. در «بی‌گناه» با سرپرستی نویسندگی محسن کیایی، مهرانه مهین‌ترابی، مسعود رایگان، شبنم مقدمی، محسن کیایی و... حضور دارند.

نیکی مظفری با انتشار تصویری از خودش و حمید نعمت‌الله از گذراندن دوره کارگردانی زیر نظر این فیلمساز خبر داده و نوشته: «این روزها … دوره کارگردانی فیلم، در خانه هنر کاج، لذت یادگیری و آموختن از شما. جناب آقای «حمید نعمت‌الله» عزیز بی‌شک شما از افتخارات سینمای ایران هستید.»

آیدا پناهنده که این روزها فیلم «تی‌تی» را روی پرده سینما دارد ضمن رونمایی از پوستر بین‌المللی این فیلم در صفحه اینستاگرامش با این عبارات رضایت خود را از طراحی این پوستر اعلام کرده است: «چقدر حس این پوستر، حال و هوای فیلم را درست منتقل می‌کند. همه آنچه در «تی تی» هست، عصاره‌اش در این یک قاب پیدا می‌شود و البته چونان مسکنی، آرام‌کننده من در روزهای دشواری که گذشت. ممنونم از گرافیست هنرمند و دوست‌داشتنی و سینما‌‌شناس و درونگرا، محمدحسین هوشمندی نازنین. خدا حفظت کنه جوون.»

نوید پورفرج، بازیگر فیلم «زالاوا» از برگزاری جلسه گفت‌و‌گو و تحلیل این فیلم با همراهی فیلمساز آن ارسلان امیری خبر داده است. روز دوشنبه باشگاه فیلم کلوزآپ، فیلم سینمایی «زالاوا» را با حضور ارسلان امیری و نوید پورفرج نمایش می‌دهد.
این باشگاه در پردیس سینمایی صبامال با نمایش فیلم‌های ایرانی و خارجی و حضور کارشناسان سینمایی و عوامل آثار ایرانی در پی این است که تجربیات تخصصی این عزیزان را به نسل‌های جوان منتقل کند. میزبان و تحلیلگر ثابت این برنامه‌ها بهنام شریفی است.

الناز شاکردوست هم از آغاز شمارش معکوس برای اکران فیلم سینمایی «ابلق» ساخته نرگس آبیار نوشته است. «ابلق» از فیلم‌های تحسین شده سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر است و بهرام رادان، هوتن شکیبا، فاطمه کریمیان، مهران احمدی و گیتی معینی از بازیگران آن هستند.

فرزاد  مؤتمن به بهانه سالگرد تولد ویم وندرس 10 عکس از فیلم «پاریس / تگزاس «(١٩٨٤) این فیلمساز را بازنشر کرده است.

سمیرا حسن‌پور، بازیگر سینما که در این روزها در سریال «جیران» حسن فتحی ایفای نقش می‌کند با انتشار پستی تولد همسرش سامان سالور کارگردان سینما را تبریک گفته است: «مرد صبور و مهربان و خلاق و پرتلاش، تولدت مبارک. با امید و آرزوی روزهای خیلی خوب که همیشه از آن، بزودی، یاد می‌کنی.»

داریوش مؤدبیان از کتاب‌های پنج ماه اخیرش در انتشارات گویا نوشته است. تک پرده‌ای‌های چخوف، دفتر بیست و ششم و بیست و هفتم و بیست و هشتم طنزآوران جهان نمایش و میخائیل بولگاکف: یادداشت‌های یک آدم مرده از جمله آثاری است که طبق نوشته او منتشر شده است.

دیگه چه خبر
آن طور که بهاره کیان‌افشار اعلام کرده قرار است فیلم «رؤیای سهراب» بالاخره بعد از سه سال به اکران در بیاید. او در این باره نوشته است: «رؤیای سهراب» برداشتی زیبا از عاشقانه‌های زندگی سهراب سپهری شاعر و نقاش معاصر و محبوبم. قراره بزودی این فیلم در سینماها نمایش داده بشه و من خیلی خوشحالم. به تمامی عوامل شریف و نازنین این اثر مخصوصاً آقای علی قوی‌تن عزیز تبریک و خسته نباشید می‌گم… به امید اکرانی موفق». در «رؤیای سهراب» به کارگردانی علی قوی‌تن علاوه‌بر بهاره کیان‌افشار، علی قوی‌تن، ترلان پروانه، لاله اسکندری، مهدی سلطانی، ابوالفضل میری، مینا جعفرزاده، حسین محمدیان و... حضور دارند.

«پسر دلفینی» پس از اکران موفق در روسیه قرار است از دوم شهریورماه در ایران اکران شود. بهزاد عبدی، آهنگساز با انتشار اولین تیزر فارسی این انیمیشن این خبر را منتشر کرده است. پسر دلفینی یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول شرکت اسکای فریم به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است.

صفحه آکادمی علم از برگزاری کارگاه آموزشی دستور زبان فارسی به‌صورت آنلاین و آفلاین (با امکان تماشای جلسات ضبط شده در ساعت و زمان دلخواه) با اینترنت نیم‌بها در سامانه این آکادمی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، دبیران، شاعران، ترانه سرایان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی با حضور علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرا خبر داده است. این جلسات از جمعه 4 شهریورماه روزهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7979/24/622876/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها