ارتش رژیم صهیونیستی باز هم به حریم هوایی سوریه تجاوز کرد

طرطوس، هدف جنگنده های متجاوز اسرائیلی


جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آخرین ساعات روز یکشنبه مناطقی از بندر طرطوس در نزدیکی پایگاه نیروهای روسیه در این بندر را هدف حمله قرار دادند.
به گزارش ایسنا به نقل از سانا، در این تجاوز هوایی، اطراف منطقه الرادار در جنوب طرطوس مورد هدف قرار گرفته شدند. منابع محلی سوریه هم گزارش دادند، در پی این حملات، صدای چند انفجار شنیده شده است. سانا همچنین تأیید کرده است که در نتیجه این حملات سه تن از نیروهای ارتش رژیم سوریه کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. در همین حال یک منبع نظامی به این خبرگزاری خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی بجز طرطوس، حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه یکشنبه شب نیز با موشک، نقاطی در حومه دمشق را هدف قرار داد که پدافند هوایی ارتش سوریه با این موشک‌های متجاوز مقابله و تعدادی از آنها را ساقط  کرد.
به دنبال این حمله گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه بر اتحاد گروه‌های مقاومت در منطقه تأکید کردند. به گزارش العهد، جنبش حماس تأکید کرد: «باید با مواضع یکپارچه و واحد همه نیروهای مقاومت با تروریسم مستمر و در حال گسترش صهیونیستی در کل منطقه مقابله کرد.»
«جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین» نیز در بیانیه‌ای در واکنش به حمله اسرائیل به سوریه اعلام کرد: «این حملات نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی دشمن مرکزی امت عربی و مسلمانان و تهدیدی خطرناک و جدی برای امنیت و منافع آنها است.»
در همین حال خبرها از سوریه حاکی است، ائتلاف ضد داعش خبر داده، پایگاه التنف در جنوب شرق سوریه توسط پهپادهای انتحاری هدف حمله قرار گرفته است. طبق اعلام ائتلاف امریکا، این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7980/4/622915/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها