تن هاخ هم دیگر رونالدو را نمی‌خواهد

پایان کریس در اولدترافورد


نظر اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد درباره آینده کریستیانو رونالدو عوض شده است و او حالا می‌خواهد اجازه رفتن را به این مهاجم پرتغالی بدهد. آینده این بازیکن 37ساله مبهم است و خود او گفته بود که می‌خواهد باشگاه را ترک کند، چرا که آنها به لیگ قهرمانان راه نیافته‌اند.
تن‌هاخ که اولین مربی 101 سال اخیر یونایتد است که دو بازی اولش در لیگ برتر را می‌بازد، اصرار داشته که رونالدو را نگه دارد. اما حالا گزارش شده که این مربی 52ساله نظرش را تغییر داده و حاضر است رونالدو را بفروشد. این بازیکن در پیش‌فصل عملاً غایب بوده است و تن‌هاخ بر این باور است که او نمی‌تواند با تیم هماهنگ شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که روزهایی بوده که رونالدو در هنگام ناهار، تنها نشسته  و کسی کنارش حضور نداشته است. او همچنین در تمرینات با پرس شدیدی که تن‌هاخ می‌خواهد مخالفت داشته است. رونالدو البته خوب تمرین می‌کند، اما پس از دیدار با برنتفورد، حاضر نشد به حرف استیو مک‌کلارن، دستیار تن‌هاخ گوش کند و هواداران تیمش را تشویق کند. این حس وجود دارد که حضور او تأثیری منفی در رختکن گذاشته است. گزینه‌های رونالدو هم اندک است، و چندین باشگاه به او گفته‌اند که حاضر به خریدش نیستند.
یونایتد حاضر نیست قرارداد رونالدو را فسخ کند و مقامات باشگاه گفته‌اند که او را نگه می‌دارند. با این حال، باشگاه اگر بتواند یک مهاجم خریداری کند، به حرف تن‌هاخ گوش داده و او را خواهد فروخت، البته خرید مهاجم کار بسیار دشواری بوده است، و یونایتد با مصدومیت آنتونی مارسیال هم روبه‌رو است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7980/21/622951/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها