سوژه


تعویض‌های معنادار مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم اعتراف کرد در شب پیروزی 1-0 شاگردانش مقابل سالرنیتانا در هفته نخست سری A تعویض‌هایی تدافعی انجام داده تا به رمی‌‌ها و هواداران‌شان پیامی درباره آندره‌آ بلوتی بدهد. جالوروسی فصل را با کسب 3 امتیاز و یک کلین شیت آغاز کرد که در این بازی برایان کریستانته با ضربه‌ای تغییر مسیر داده باعث پیروزی تیمش در استادیوم آرکی شد. رم در این بازی با مثلث هجومی نیکولو زانیولو، لوئیجی سپه و پائولو دیبالا به میدان رفت و هر سه آنها عملکردی قابل قبول داشتند اما در میان آنها فقط این زانیولو به زدن گل نزدیک شد. دیگر بازیکن جدید تیم جورجینیو واینالدو هم توپ را درون دروازه حریف قرار داد اما گلش به دلیل آفساید مردود شد. مورینیو با بیرون کشیدن مهاجم نوک تیمش تامی آبراهام در دقیقه 60 و پس از آن اتخاذ همین تصمیم درباره دیبالا و زانیولو خیلی‌ها را غافلگیر کرد. او در پاسخ به سؤالی درباره دلیل این تصمیمش اعتراف کرد که این حرکتش تقاضای غیرمستقیم از باشگاه برای خرید آندره‌آ بلوتی و پر کردن جای خالی الدور شومورودوف است. او گفت: «خستگی این بازیکنان کاملاً واضح بود. به همین دلیل هم من آنها را تعویض کردم تا بازی را کنترل کنم. اگر از من بپرسید می‌گویم ترجیح می‌دهم که دو مهاجم نوک همتراز داشته باشم تا بتوانم آنها را با یکدیگر تعویض کنم ،نه اینکه بازیکنی در پست دیگری را به جای آنها به میدان بفرستم. این کاری است که منچسترسیتی، لیورپول و دو سه باشگاه ایتالیایی انجام می‌دهند.» بلوتی بازیکن آزاد است و مورینیو قصد دارد او را جذب تیم خود کند.

مسی به چه کسی برای توپ طلا رأی می‌دهد؟

لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که برای اولین بار بعد از 17 سال نامش در فهرست توپ طلا قرار ندارد، مشخص کرده که کدام بازیکن را شایسته دریافت این جایزه می‌داند. مسی البته این روزها به نبودن نامش در فهرست 30 نامزد دریافت توپ طلا که از سوی فرانس فوتبال منتشر شده، واکنشی نداشته است، اما روزنامه اسپانیایی مارکا حرف های لیونل مسی را از مصاحبه مدتی قبل او با شبکه 
TYC Sports نقل کرده که در آن از او پرسیده شد چه کسی باید امسال توپ طلا را ببرد.مسی در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم امسال هیچ شکی وجود ندارد، واضح است که بنزما سالی فوق‌العاده داشت. او سال را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند و از مرحله یک شانزدهم به بعد در همه بازی ها نقشی اساسی داشت. فکر نمی‌کنم امسال تردیدی وجود داشته باشد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7980/21/622954/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها