محمد عمری، هافبک جوان سرخپوشان پایتخت در گفت‌و‌گو با «ایران»:

سختی کار در پرسپولیس را دوست دارم


حامد جیرودی/ دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در حالی به پایان رسید که یکی از بازیکنانی که در ترکیب سرخپوشان پایتخت به میدان رفت، محمد عمری بود؛ هافبک 22 ساله‌ای که از دقیقه 78 به جای مهدی عبدی وارد زمین شد و در دقیقه 84 شوتی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه اصفهانی‌ها روانه کرد که با برخورد به تیر دروازه راهی بیرون شد. با این حال، بازی او در این دقایق کوتاه نشان داد که پرسپولیس بازیکن جوانی را در اختیار دارد که می‌تواند آینده خوبی را پیش رو داشته باشد. عمری که اهل ارومیه است، در گفت‌و‌گویی که با خبرنگار «ایران» داشت، درباره بازی با ذوب آهن و نتیجه‌ای که تیمش در شروع لیگ بیست و دوم به دست آورد، گفت: «در بازی با ذوب آهن همان طور که همه شاهد بودند، بسیار هماهنگ ظاهر شدیم و حملات خوبی را انجام دادیم اما با بدشانسی به گل نرسیدیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال، شرایط تیم بسیار خوب است و امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم به برد دست پیدا کنیم.»
عمری فصل گذشته در 3 بازی 44 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده بود اما در این فصل از بازی اول، فرصت بازی پیدا کرده و این موضوع او را امیدوار کرده است. او در این خصوص چنین نظر داد: «خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. من باز هم سعی می‌کنم که خوب تمرین کنم و اگر به میدان رفتم، بتوانم نظر آقا یحیی را جلب کنم.»
او درباره شوتش که به تیر دروازه ذوب آهن خورد، چنین واکنشی داشت: «فکر می‌کنم در آن صحنه خیلی با بدشانسی مواجه شدم. اگر شوتم گل می‌شد، برای خودم و تیم اتفاق خوبی رقم می‌خورد اما قسمت نبود و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.»عمری که متولد 1379 است، فوتبالش را از لیگ برتر امیدهای تهران (آسیا ویژن) و از تیم کاسپین آغاز کرد و پس از آن به تیم امیدهای پرسپولیس پیوست. او درباره چگونگی حضورش در تیم بزرگسالان پرسپولیس هم صحبت کرد: «من در تیم امیدهای پرسپولیس زیر نظر آقای منصور هاشمی بازی می‌کردم که مربی بسیار خوبی است و از ایشان بسیار تشکر می‌کنم و کارهای فنی که آموزش دیده‌ام را مدیون او هستم. پس از اینکه توانستم خودم را در تیم امیدها نشان دهم، آقای گل محمدی خواست که به تیم بزرگسالان منتقل شوم و از فصل گذشته در خدمت تیم بزرگ پرسپولیس هستم.»در پست هافبک راست و چپ و هافبک پشت مهاجم و حتی فوروارد کاذب بازی می‌کند که در آن ستاره‌های زیادی مانند امید عالیشاه، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی حضور دارند. عمری در این ارتباط عنوان کرد: «بازی کردن در پرسپولیس که بسیار سخت است اما من این سختی را دوست دارم و از تجربه حضور کنار بزرگان استفاده و تلاشم را می‌کنم تا بتوانم میان این همه ستاره خودی نشان دهم. آقا امید، آقا سروش و آقای ترابی همه الگوهای من هستند و از تجاربشان استفاده می‌کنم.»
این بازیکن درباره جو پرسپولیس، حضور در کنار بازیکنان مطرح و دوستانی که دارد، یادآور شد: «جو تیم که بسیار خوب است و همه بازیکنان با هم دوست و برادر هستند اما من بیشتر با علی جودکی و محمدعلی احمدی دوستی دارم.»
عمری همچنین درباره حضور سیدجلال حسینی ادامه داد: «در کادرفنی هم که مربیان بزرگی حضور دارند. از آقا یحیی و آقا کریم گرفته تا آقا سید جلال که امسال مربیگری را آغاز کرده است. آقا سید پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر بوده و کوه تجربه است و از هر لحاظ به تیم کمک می‌کند. واقعاً هم بازی کردن کنار او افتخار بود و هم اینکه حالا مربی‌مان شده و از تجارب فراوان او استفاده می‌کنیم.»پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، جمعه میزبان فولاد است. عمری درباره این دیدار توضیح داد: «دیدار خیلی سختی را در پیش داریم اما این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی به 3 امتیاز دست پیدا کنیم. البته این دیدار هم متأسفانه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و مطمئناً اگر هواداران را کنارمان داشته باشیم، خیلی شرایط بهتری خواهیم داشت و با حمایت آنها می‌توانیم بهتر به موفقیت برسیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7981/20/623141/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها