از قونیه چه خبر


مدال برنز تیمی کامپوند

تیم ملی کامپوند ایران موفق به کسب مدال برنز تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی شد. تیم کامپوند با ترکیب صالح پالیزبان، امیرکاظمی پور و محمد معدن دار که در نیمه نهایی مقابل ازبکستان شکست خورده بود، در رده‌بندی با نتیجه 233-230 ترکیه میزبان را شکست داد تا مدال برنز تیمی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کند. گفتنی است تیم ریکرو مردان در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل بنگلادش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مدال نقره ایران در اسلحه اپه

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی مسابقات کشورهای اسلامی، دیروز ملی‌پوشان اسلحه اپه مردان در فینال مسابقات بخش تیمی برابر تیم آذربایجان قرار گرفتند و با شکست 45 - 35 مقابل این تیم به مدال نقره بسنده کردند. تیم‌ملی اسلحه اپه شمشیربازی ایران با شکست تیم‌های عربستان و قرقیزستان به فینال مسابقات راه یافته بود. محمد رضایی، محمد رضایی طادی و محمدرضا وثوقی اعضای تیم‌ملی اسلحه اپه هستند.

توقف مداوم مسابقات کاتا با نقص فنی سیستم‌ها

نقص فنی سیستم امتیازدهی مسابقات کاتا، باعث اخلال در این مسابقات شد و توقف پی درپی اجرای کاتاروها را به همراه داشت. همچنین اسامی ورزشکاران، ملیت و امتیازات شان داخل اسنوبرد و تلویزیون‌های سالن به نمایش درنمی‌آمد که این موضوع باعث اعتراض مربیان شد. 

تاتامی قونیه هم به جودو ایران روی خوش نشان نداد

تیم ملی جودو با حذف هر 14نماینده‌اش در بازی‌های کشورهای اسلامی ناکام ماند. تیم ملی جودو ایران که بعد از تعلیقی 3 ساله برای اولین بار در میدانی رسمی پا به روی تاتامی گذاشت، هر 14 نماینده‌اش حذف شد تا همچنان روی نوار بدبیاری قرار داشته باشد. بعد از حذف 7 ملی پوش در روز اول مسابقات، دیروز هم مریم بربط کاپیتان تیم ملی بانوان در نیمه نهایی با شکست مقابل حریف ازبک، در رده‌بندی هم حریف دیگر جودوکار ازبکستانی نشد تا در یک قدمی مدال حذف شود. ریحانه گیلانی و مریم پیمانی هم با شکست مقابل حریفانی از ازبکستان و کامرون از دور رقابت‌ها کنار رفتند. همچنین مهدی فتحی پور در دور دوم، بازی را به قهرمان جهان و اروپا از ترکیه واگذار کرد و سیدمحمد سعیدی نیا حریف نماینده تاجیکستان نشد تا دستشان از مدال کوتاه بماند. قاسم باغچقی دیگر نماینده ایران در دور دوم شکست دیگری مقابل تاجیکستان متحمل شد و در وزن مثبت 100 کیلوگرم حمیدرضا ملک‌زاده در همان دور اول نتیجه را به جودوکار آذربایجانی واگذار کرد تا به این ترتیب هر 14 نماینده جودو ایران در این مسابقات ناکام بمانند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7982/21/623207/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها