پایان ماجرای تیراندازی به خاطر جای پارک


گروه حوادث/   مرد جوان که بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایه‌هایش درگیر شده بود و با اجیر کردن دو نفر از اراذل و اوباش مسلح به خانه وی تیراندازی کرده بودند در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.
سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری ۳ عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر تیر امسال خبری در خصوص تیراندازی راکب و ۲ ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی دریافت کردیم و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان 
مجتمع مسکونی بوده که چند روز قبل از این حادثه بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر شده و سپس با اجیر کردن  2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با عربده‌کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده‌اند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در ادامه به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه تهران اشاره کرد و افزود: سرانجام پس از تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس، هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند. به دنبال پیگیری‌های انتظامی، هر سه متهم به جرم انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7984/19/623504/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها