اخبار


هند دومین حریف نوجوانان هندبال

تیم هندبال نوجوانان ایران بعد از باخت مقابل کره در بازی افتتاحیه قهرمانی آسیا امروز به مصاف هند می‌رود. شاگردان رحیم‌زاده که در دور مقدماتی قهرمانی آسیا با بحرین، هند، کره جنوبی و ازبکستان هم‌گروه هستند، در اولین مسابقه مقابل کره جنوبی بازی کردند و با نتیجه ۲۴ - ۲۹ باختند. این تیم ساعت 14:30 دقیقه امروز به مصاف هند می‌رود. تیم‌های ژاپن، عربستان، قطر، امارات، عراق و کویت هم در گروه بعدی مسابقه می‌دهند. نهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کرواسی از دیروز به میزبانی منامه بحرین آغاز شده و تا ۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

دیزین؛ میزبان جام جهانی اسکی روی چمن

رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن، 3 و 4 شهریورماه به میزبانی پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود. در این دوره 16 اسکی باز از اتریش، ایتالیا، جمهوری چک و اسلواکی، به همراه 10 اسکی باز مرد و 3 اسکی باز زن ایرانی، برای 2 روز در جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست دیزین رقابت می‌کنند.

عبدالوند به اردوی بسکتبال نرفت

شادی عبدالوند به تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان نمی‌رود. با روی کارآمدن ندا عسگرنیا به عنوان سرمربی تیم ملی و تغییراتی که در کادر فنی به وجود آمد، برخی دعوت شدگان تصمیم گرفتند بر سر تمرینات حاضر نشوند، البته لیست تیم ملی که از سایت فدراسیون هک و چاپ شده بود، دو غایب داشت که بعداً توسط روابط عمومی با تغییر عقیده نایب رئیس بانوان فائزه شهریاری و غزل محسنی به لیست اضافه شدند و آنها با حضور در سالن انرژی اتمی تمرینات را از سر گرفتند.

چهارمی ارشیا مصدقی در کره جنوبی

ارشیا مصدقی ملی پوش دوومیدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه در رقابت های بین‌المللی بوسان کره جنوبی چهارم شد. مصدقی که قرار است در قهرمانی آسیا شرکت کند، قبل از آن در مسابقه بین‌المللی پرش با نیزه بوسان کره با پرنده‌های زیر 20 ساله رقابت کرد که با ثبت رکورد 4 متر و 70 سانتیمتر در رتبه چهارمی قرار گرفت.

قزوین میزبان اردوی وزنه‌برداران دختر

وزنه‌برداران دختر کشورمان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی بحرین، از شنبه هفته آینده به اردو می‌‌روند. فدراسیون وزنه‌برداری پس از یک هفته استراحت به دختران وزنه‌برداری که به تازگی از بازی‌های  کشورهای اسلامی برگشته‌اند، از آنان برای شرکت در تمرینات دعوت می‌‌کند. این اردو تا زمان اعزام تیم ملی  به رقابت‌های آسیایی بحرین ادامه خواهد داشت.

دیدار قهرمانان وزنه‌برداری با حسن رنگرز

مسئولان جدید فدراسیون وزنه‌برداری به دیدار حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران رفتند. سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی سرپرست و نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که برای بررسی وضعیت این رشته و دیدار با رئیس هیأت وزنه‌برداری استان مازندران به ساری سفر کرده بودند، با رنگرز نیز دیدار و گفت‌وگو کردند. انوشیروانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار مساعدت رنگرز در ساخت و بهره‌برداری از خانه وزنه‌برداری استان مازندران و حمایت همه‌جانبه او از این رشته ورزشی شد.
عضویت دوباره فدراسیون قایقرانی در IODA 
فدراسیون قایقرانی بعد از 8 سال به عضویت  انجمن کلاس آپتیمیست فدراسیون جهانی سیلینگ (IODA ) درآمد. آپتیمیست یکی از مهم‌ترین کلاس‌های رشته قایقرانی بادبانی و پایه فعالیت در این رشته ورزشی است. ایران بعد از عدم پرداخت حق عضویت از سال ۲۰۱۴ از عضویت انجمن جهانی این کلاس خارج شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، مسئولان ورزش کشور فدراسیون قایقرانی ایران مجدداً به عضویت انجمن جهانی این کلاس درآمد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7984/21/623519/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها