سوژه


دفاع فرگوسن از گیگز در دادگاه
​​​​​​​
سرالکس فرگوسن اسطوره 80 ساله منچستریونایتد که در مدت زمان زیادی از دوران حرفه‌ای رایان گیگز مربیگری‌اش را به عهده داشت، به‌عنوان شاهد در دادگاه او، که به‌دلیل آزار فیزیکی به نامزد سابقش «کیت گریول» و خواهرش «اِما» دستگیر شده، حاضر شد. گیگز تمام اتهامات را رد کرده است. الکس فرگوسن در دادگاه شروع به صحبت کرد و گیگز را به‌عنوان فردی خوش‌رفتار توصیف کرد و گفت که گیگز با وجود بازی در سطح بالا، هرگز رفتار تهاجمی و پرخاشگرانه از خود نشان نداده است. فرگوسن همچنین گفت که گیگز را از 13 سالگی‌اش می‌شناسد و او را یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال چه در زمین و چه خارج زمین می‌شناسد، توصیف کرد.

محرومیت و جریمه مربیان چلسی و تاتنهام مشخص شد

اتحادیه فوتبال انگلیس رأی خود را درباره درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته صادر کرد. توماس توخل، سرمربی چلسی به‌دلیل درگیری با آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام یک بازی از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد. توخل همچنین به خاطر رفتارش ۳۵ هزار پوند جریمه شد. کونته سرمربی تاتنهام محروم نشد و فقط باید ۱۵ هزار پوند بپردازد. توخل یکشنبه گذشته در دربی لندن با کونته درگیر شد و هر دو مربی کارت قرمز دریافت کردند. توخل همچنین از آنتونی تیلور داور بازی انتقاد کرد. سرمربی چلسی گفته بود که شاید بهتر باشد دیگر تیلور برای چلسی قضاوت نکند. چلسی و تاتنهام در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند تا سهم هر دو تیم تنها یک امتیاز باشد. توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از تساوی برابر تاتنهام بشدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد و هر دو گل تاتنهام را اشتباه دانست.

چلسی، مگوایر  را می‌خواهد

 چلسی به‌دنبال جذب هری مگوایر، مدافع منچستر یونایتد است؛ خبری که بسیاری را شوکه کرده است. آبی‌ها سخت به‌دنبال جذب کاپیتان منچستر‌یونایتد هستند و حاضرند برای خرید او، کریستین پولیشیچ را به‌عنوان بخشی از مبلغ قرارداد این بازیکن به یونایتد واگذار کنند. یونایتد هم در بازار نقل و انتقالات خواهان جذب پولیشیچ بوده است. پیش‌تر صحبت پیوستن مگوایر به بارسلونا هم مطرح بود، اما آن انتقال انجام نشد. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7984/21/623520/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها