اخبار


سجادی: فیبا از بانوان حمایت کند

شیخ سعود بن علی احمد آل‌ثانی، رئیس کنفدراسیون بسکتبال آسیا با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد. دکتر سجادی در این دیدار با اشاره به همکاری دو کشور ایران و قطر گفت: «امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد میزبانی‌های دیگر در رشته بسکتبال باشیم. اعتقاد داریم که آقای داوری برنامه‌محور است و یکی از خواسته‌های ما از فدراسیون بسکتبال داشتن تعاملات بین‌المللی است. چشم امید داریم که فدراسیون بسکتبال آسیا نسبت به گذشته حمایت بیشتری از برنامه‌های فدراسیون ایران داشته باشد. تقاضای ما این است که فدراسیون آسیا از نظر آموزشی و مدرس از بسکتبال ایران حمایت کند. از بانوان ما حمایت کنید.»

یزدانی و قاسم‌پور در سید یک رنکینگ جهانی

حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در گروه‌بندی رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در جایگاه اول قرار گرفتند. مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از ۱۹ شهریور به میزبانی بلگراد آغاز می‌شود. در آستانه این رقابت‌ها اتحادیه جهانی کشتی سیدبندی ورزشکاران را اعلام کرد. در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در سید یک قرار دارد و دیوید تیلور نیز در سید ۲ است. در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای جهان در سید یک قرار دارد. در وزن ۷۹ کیلوگرم جردن باروز کهنه کار امریکایی در جایگاه نخست ایستاده و محمد نخودی جوان در رده دوم قرار دارد.در سیدبندی فوق سنگین امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در رده سوم قرار گرفته و بالاتر از او گنو پتریاشویلی و طا‌ها آکگول قرار دارند.


بسکتبال ایران و ۲ پله نزول جهانی

پاوررنکینگ انتخابی جام جهانی در آسیا و اقیانوسیه اعلام شد و ایران با دو پله نزول در رتبه ششم قرار گرفت. این درحالی است که پنجره چهارم رقابت‌ها فردا در منطقه آسیا و اقیانوسیه آغاز می‌شود. فیبا با اعلام رنکینگ جدید انتخابی جام جهانی در این منطقه نشان داد تیم کشورمان با ۲ پله نزول، جایگاه ششم آسیا و اقیانوسیه را در این جدول به خود اختصاص داده است. استرالیا، لبنان، نیوزیلند، اردن و ژاپن به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم ایستاده‌اند. تیم ملی بسکتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا سوم شهریور میزبان ژاپن است.


شروع تمرینات تیم ملی بوکس از 6 شهریور

اردوی تیم ملی بوکس از ششم شهریور با حضور بوکسورهای هندی در سالن حاج احمد ناطق نوری شروع می‌شود. بوکسورهای منتخب علیرضا استکی سرمربی تیم ملی از ششم شهریور به خط خواهند شد تا در اردویی 10 روزه مقابل بوکسورهای هندی قرار بگیرند.
در این اردو، داور رسمی برای مبارزه بین دو تیم حضور خواهد داشت.

باخت تیم ملی والیبال زنان مقابل ویتنام

تیم ملی والیبال زنان ایران دیروز در دومین  بازی جام کنفدراسیون آسیا به ویتنام باخت. ‌تیم والیبال زنان ایران که در بازی نخست، تیم کره جنوبی را 3- صفر برده بود، در دومین بازی در 3 ست پیاپی( ۲۵ - ۱۷، ۲۵ - ۱۴ و ۲۵ - ۱۱ ) مغلوب ویتنام شد. تیم ملی والیبال زنان امروز در سومین دیدار مقابل فیلیپین به میدان می‌رود.

محبی از بیمارستان مرخص شد
میثم دلخانی که در تورنمنت بین‌المللی تورلیخانوف دچار آسیب‌دیدگی شدید کتف شد در بازگشت از قزاقستان دستش را جراحی کرد.او از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات بدنسازی کشتی را آغاز کند. دیگر مدعی مصدوم تیم ملی، یدالله محبی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و در مصاف با امیر رضا معصومی دچار پارگی کامل رباط و مینیسک‌ شد و توسط دکتر کیهانی جراحی کرد. او روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7987/21/623962/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها