طی بیانیه‌ای صورت گرفت

قدردانی 281 نماینده مجلس از تلاش های رئیس جمهور


قدردانی 281 نماینده مجلس از تلاش های خستگی‌ناپذیر آیت‌الله رئیسی

عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه ۲۸۱ نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم را قرائت کرد.
در متن بیانیه نمایندگان مجلس آمده است:  در آستانه سالگرد شهادت دو مدیر تراز انقلاب اسلامی، دو عاشق دلداده امام راحل عظیم‌الشأن شهیدان والامقام رجایی و باهنر، ضمن گرامیداشت یاد و نام این بزرگواران امیدوارم که کارگزاران نظام اسلامی سبک زندگی و مدیریت جهادی این دو خادم با اخلاص ملت ایران را الگوی رفتاری خود قرار دهند.
با اجابت توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند قدردان زحمات مسئولان باشید، بر خود لازم می‌‌دانیم از یک سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور مردمی و انقلابی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی در عرصه‌های مختلف برای برون رفت از مشکلات بویژه در سفر به 31 استان کشور که سرآغاز تحرک و مایه امیدواری مردم است، تشکر و تقدیر کنیم.
امید است با اجرای مصوبات سفر و با همدلی و هم افزایی روزافزون دو قوه مجریه و مقننه به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.»
قالیباف: دولت سیزدهم کارهای بر زمین مانده را پیش برد
رئیس مجلس شورای اسلامی، عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف را امیدآفرین دانست و گفت: در سالی که گذشت این دولت کارهای مهمی را انجام داد و برخی از امور بر زمین مانده را پیش‌برد.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی دیروز مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت با بیان اینکه سفرهای استانی خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور، تصویری جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده است و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است، رویکرد توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در آسیا را نویدبخش دانست و گفت: این رویکرد به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه منجر شده است. همچنین رتبه‌بندی معلمان نیز عملیاتی شد و اجرای قانون خانواده و جمعیت مورد تأکید دولتمردان قرار گرفت. این موارد و مواردی از این دست ان‌شاء‌الله سبب خیر و تحول اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.
قالیباف در ادامه با بیان اینکه مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می‌توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چهارچوب قانون و اختیارات و وظایف خود، کارهای بزرگی را در کشور به انجام برسانند و تحولات جدی رقم 
بزنند، تأکید کرد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، آماده همکاری با دولت در چهارچوب قانون است.

مخبر در بازدید از نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران:
دولت حرکت تحولی در حوزه استارتاپ‌ها را دنبال می‌کند

معاون اول رئیس جمهور از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش‌بنیان بازدید کرد و در جریان این بازدید از ۶ سامانه در زمینه کسب و کار رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، دکتر محمد مخبر عصر دیروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید و در جریان خدمات دانش بنیان ارائه شده در حوزه کسب و کار قرار گرفت. 
معاون اول رئیس جمهور همچنین از مسائل و مشکلات پیش روی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کسب و کار مطلع شد و دستورات لازم را برای رفع موانع این شرکت‌ها صادر کرد.
وی همچنین در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: تحقق هدف گذاری‌های انجام شده در شاخص‌های کلان اقتصادی از طریق گام به گام و حرکت در مسیر عادی میسر نیست بلکه نیازمند جهش و شتاب هستیم که این امر فقط با اتکا به نخبگان و فعالیت‌های دانش بنیان قابل انجام است.  دکتر مخبر با تأکید بر اینکه مشکلات کشور جز به دست شرکت‌های دانش‌بنیان قابل حل نیست، افزود: آنچه توانست کشور را در دوره تحریم مقاوم کند و باوجود همه تقابل‌ها اقتصاد کشور را سرپا نگه دارد، تکیه بر فعالیت‌های دانش بنیان بود و در بخش نفت، پزشکی و صنعت وقتی که شرکت‌های خارجی به تعهدات خود عمل نکردند با اعتماد و اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم کارها را به انجام برسانیم. وی با تأکید بر اینکه باید جریان‌های دانش‌بنیان را تقویت و پشتیبانی کنیم گفت: این تصمیمات در دولت اتخاذ شده است در همه وزارتخانه‌ها اجرا خواهد شد تا شاهد حرکت انقلابی و تحول خوبی در بخش استارتاپ‌ها باشیم.  گفتنی است با حضور معاون اول رئیس جمهور در این نمایشگاه از شش پلتفرم در زمینه کسب و کار شامل سامانه جامع خدمات کسب و کار، سامانه حقوق کسب و کار، سامانه جامع مشاوره کسب و کار، سامانه جامع مدیریت زنجیره تأمین، پلتفرم تبلیغات کسب و کار و کارخانه شبیه‌سازی کسب وکار رونمایی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7988/1/624161/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها