گفت‌وگوی «ایران» با ستاره تیم ملی ووشو بعد از حضور در استادیوم آزادی

منصوریان: حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق مبارکی است


 فائزه زمانی/ ستاره تیم ملی ووشو در اولین حضور استادیومی بانوان در قالب مسابقات لیگ برتر فوتبال، از روی سکوهای هواداران آبادانی به تماشای دیدار پرسپولیس و صنعت آبادان نشست. شهربانو منصوریان که به گفته خودش تعصبی روی هیچ یک از دو تیم سرخابی ندارد، بعد از حضور در حادثه مترو‌پل آبادان به عنوان آتش‌نشان افتخاری این بار برای حمایت  از مردم آبادان از روی سکوهای استادیوم آزادی به تشویق تیم فوتبال این شهر نشست. منصوریان که قبل از این هم برای تماشای بازی تیم ملی ایران و کامبوج به استادیوم آزادی رفته بود، معتقد است تماشای فوتبال در استادیوم حال و هوای دیگری دارد.
او در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» از حال و هوای استادیوم آزادی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان صحبت کرد: «معمولاً از تلویزیون راحت‌تر می‌‌شود فوتبال را دنبال کرد و گل‌ها را دید اما تماشای فوتبال از استادیوم، حال و هوای دیگری دارد. این دومین تجربه حضور من در ورزشگاه آزادی بود و قبلاً برای تماشای بازی تیم‌های ملی ایران و کامبوج هم به ورزشگاه رفته بودم. در کل حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق مبارکی بود و حس خیلی خوبی داشت.» 
منصوریان که در این بازی روی سکوهای هواداران صنعت نفت آبادان حضور داشت، دلیل تشویق این تیم را مردم خونگرمش می‌‌داند: «من بعد از حادثه متروپل 10 روزی درآبادان بودم و در این مدت مردم آبادان و خرمشهر خیلی به من لطف داشتند. من مردمی به خونگرمی و میهمان نوازی آبادان ندیدم، در خیلی از شهرها به عنوان آتش‌نشان حضور داشتم اما هیچ کجا همبستگی مردم آبادان را ندیدم.وقتی فهمیدم بازی پرسپولیس - صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگران زن برگزار می‌‌شود، برای تشویق نماینده آبادان به ورزشگاه رفتم. مردم آبادان به من لقب شهربانوی آبادان داده‌اند و من آبادان را شهر خودم می‌‌دانم. مردم این دیار 8 سال با دستانی خالی مقابل دشمن جنگیدند و این افتخاری است که من را شهربانوی آبادان صدا می‌‌زنند.» ملی‌پوش ووشو در واکنش به پخش عکس‌ها و فیلم‌هایش در محل حادثه متروپل و انتقاد نسبت به این موضوع می‌‌گوید: «من گوشی‌ام را به همراه بقیه وسایلم در مسجد گذاشته بودم و خودم در محل حادثه حضور داشتم، بنابراین هیچ عکس و فیلمی از خودم نگرفتم اما همان روز اول مردم به من لطف داشته و از من فیلم و عکس گرفتند که منتشر شد. من 10 روزی در آبادان بودم و روز آخر که حکم تخریب متروپل را دادند به همراه  بقیه امدادگران از آبادان خارج شدم.»
منصوریان خود را بیشتر از هر تیمی هوادار سپاهان می‌‌داند: «من دوستان پرسپولیسی و استقلالی زیادی دارم و به خاطر همین طرفدار تیم خاصی نیستم. چندسالی است که تیم ووشو سپاهان دستم است و از طرفی به خاطر اصفهانی بودنم کمی طرفدار سپاهان هستم اما در کل خیلی فوتبالی نیستم، این را هم همیشه می‌‌گویم و دوستان فوتبالی‌ام از دستم ناراحت می‌‌شوند اما یک بازیکن فوتبال فصلی 10 میلیارد یا بیشتر می‌‌گیرد در صورتی که قرارداد ما در لیگ ووشو نهایتاً فصلی 30-20 میلیون است که اصلاً منصفانه نیست به خاطر همین خیلی روی تیم خاصی تعصب ندارم و بیشتر به خاطر عرق ملی طرفدار تیم ملی هستم.» او با مشخص شدن تاریخ دقیق بازی‌های آسیایی‌ هانگژو، به دنبال شکستن طلسم و کسب مدال طلای این بازی‌هااست: «در حال حاضر مربی تیم جوانان هستم  و در کنار الهه این تیم را دست گرفتیم. از بیستم اردوهای تیم جوانان شروع می‌‌شود و ملی‌پوشان را برای مسابقات جهانی آماده می‌‌کنیم. خودمان هم کنار بچه‌ها تمرین می‌‌کنیم تا هم به آنها انگیزه دهیم و هم آمادگی خودمان حفظ شود. بعد از این مسابقات وارد اردوها می‌‌شویم تا خودمان را برای حضور در بازی‌های آسیایی ‌هانگژو آماده کنیم. تمام تلاشم را برای صید طلا در ‌هانگژو می‌‌کنم، خواستن توانستن است و ان شاءالله امسال من و الهه طلسم طلای بازی‌های آسیایی را می‌‌شکنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7999/21/626082/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها