سوژه


پاری ‌سن ‌ژرمن به‌دنبال تمدید قرارداد دو ستاره

پاری سن ژرمن قصد دارد که قرارداد لیونل مسی و سرخیو راموس را که در تابستان به پایان می‌رسد، تمدید کند. قرارداد مسی و راموس دو ستاره باتجربه تیم فرانسوی تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد که قرارداد این دو بازیکن را در تابستان تمدید کند تا آنها به حضور خود در تیم پاریسی ادامه دهند. مسی و راموس کاپیتان‌های سابق بارسلونا و رئال مادرید در تابستان سال قبل بعد از سال‌ها حضور در لالیگا تصمیم به جدایی از تیمشان گرفتند و راهی پاری سن ژرمن شدند. راموس بیشتر بازی‌های فصل قبل را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما مسی عملکرد بهتری داشت. هر دو بازیکن در فصل جاری عملکرد خوبی داشته‌اند و به نظر می‌رسد که فصل متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

توافق مهم بین بارسلونا و اتلتیکومادرید

روزنامه فرانسوی اکیپ از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی‌های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود. در هفته‌های اخیر تنش بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به‌خاطر قضیه آنتوان گریزمان وارد ابعاد تازه‌ای شد. گریزمان، تابستان سال گذشته با قرارداد دوساله و قرضی به اتلتیکو برگشت و طبق ادعای مسئولان باشگاه اتلتیکو، در قرارداد او‌ بندی وجود دارد که اگر فصل جاری در 50 درصد از بازی‌ها، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، باید 40 میلیون یورو برای دائمی کردن قراردادش به بارسلونا پرداخت شود. ماه گذشته مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش این رقم به نتیجه نرسید و به همین دلیل گریزمان در فصل جاری همواره از دقیقه 60 به بعد وارد میدان شده است. این اتفاق در بازی شنبه برابر سلتا هم تکرار شد. کار به جایی رسید که بارسلونا که قصد شکایت از اتلتیکو را داشت اما حالا از این اقدام منصرف شده و حاضر شده شرایط اتلتیکو را قبول کند. مذاکرات مثبتی بین دو طرف در جریان است و پس از توافق اولیه، بند خرید دائمی گریزمان به 25 میلیون یورو کاهش یافته است.

خداحافظی آردا توران از فوتبال

آردا توران، بازیکن سابق بارسلونا، اتلتیکو مادرید و تیم ملی ترکیه در 35سالگی فوتبال را کنار گذاشته است.
 قرارداد توران با گالاتاسرای در پایان فصل گذشته منقضی شد و او که بازیکن آزاد بود، اعلام بازنشستگی کرده است. او در سال 2008 با گالا فاتح لیگ ترکیه شد و در سال 2011 به اتلتیکو رفت و با این تیم قهرمانی لالیگا را کسب کرد. او در سال‌های 2015 تا 2020 هم در بارسلونا حضور داشت. تعداد قهرمانی‌های او در لالیگا با کریس رونالدو برابر است!

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8005/21/626851/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها