اخبار


زهرا نعمتی راهی آلمان شد

 زهرا نعمتی پاراکماندار تیم ملی برای حضور در اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک عازم آلمان شد. اولین نشست رسمیIPC با ترکیب جدید، متشکل از 6 عضو از رشته‌های تابستانی و 3 عضو از ورزشکاران رشته‌های زمستانی 24 تا 26 شهریور در شهر بن  برگزار می‌شود. در این جلسه ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های آتی این شورا، درباره برنامه‌های سال آینده میلادی این شورا و هم‌سو بودن آنها با استراتژی‌های کمیته بین‌المللی پارالمپیک، بحث و تبادل نظر می‌شود. نعمتی اولین بانوی ورزشکار ایرانی است که توانسته به شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک راه پیداکند.

خودداری اصولی از مناظره با استیلی

پس از صحبت‌های شب گذشته حمید استیلی در برنامه «فوتبال برتر» شبکه خبر سه‌شنبه شب برای دریافت توضیحات فدراسیون، از احسان اصولی، سخنگوی این مجموعه دعوت به عمل آورد. دقایقی مانده به شروع برنامه مجله فوتبال شبکه خبر اصولی وارد استودیو شبکه خبر شد اما او پس از اینکه متوجه شد استیلی نیز قرار است در برنامه شرکت کند، از حضور در این گفت‌و‌گو خودداری کرد. اصولی در پشت صحنه برنامه اعلام کرد: «یکی از عوامل برنامه با او تماس گرفته و گفته قرار است به تنهایی در این گفت‌و‌گو شرکت کنم و اگر قرار باشد استیلی موضوع دیگری بگوید، نه می‌خواهم جواب او را بدهم نه می‌خواهم سازمان خود را به دعوا اندازم.»
 
مهرداد محمدی نیامده برای السیلیه بازی کرد

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی تیم السیلیه که به تازگی از العربی به این تیم پیوسته، خیلی زود در ترکیب این تیم به میدان رفت. در هفته هفتم لیگ قطر السیلیه و الدحیل به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه پیدا کرد. محمدی در بازی امروز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه برای السیلیه بازی کرد. او در دقیقه 71 با کارت زرد داور جریمه شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8006/13/626963/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها